او یک بازنده نیست!

تعویض‌های عجیب پپ گواردیولا شاید نقش مهمی در حذف غیرقابل باور سیتیزن ها از لیگ قهرمانان داشت، اتفاقی که خشم هواداران این تیم را برانگیخت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پپ گواردیولا بودن کار غیر ممکنی است. نابغه‌ای که بزرگترین ایرادش بیش از حد اندیشیدن و درگیری بیش از حد احساسات است. ترکیب وسواس و احساسات منجر به خروج دی بروینه از ترکیب و ورود فرناندینیو شد. اتفاقی که موجبات حذف سیتی از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را مهیا کرد.

با این حذف هم نمی‌توان دستاوردهای پپ را زیر سوال برد. او کیفیت بازیکنانی چون کانسلو، واکر، دی بروینه را بالا برد و بازیکنانی چون فودن و زینچنکو را ساخت. مردی که قهرمانی در سخت‌ترین لیگ دنیا را تبدیل به یک کار آسان کرد.

پپ را بازیکن‌هایش نجات نداده‌اند. او هنر زندگی با ستاره‌ها را بلد است و کنترل رختکن را به خوبی به عهده می‌گیرد. هر فصل یک بازیکن را از آکادمی به تیم اصلی اضافه می‌کند و کیفیت بازیکنانش را ارتقا می‌بخشد.
آیا کانسلو، واکر، برناردو سیلوا، محرز و دی بروینه پیش از همکاری با پپ همین کیفیت امروز را داشتند؟!

در این سال‌ها پپ در اروپا فقط مغلوب وسواس فکری بیش از حد خودش یا همان overthink شده است. شاید اگر کمی زندگی را به خودش آسان بگیرد جام لیگ قهرمانان اروپا با او آشتی کند.

علیرضا بابک

کد خبر: 1139334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =