نصرالله: تا پایان مانور اسرائیل آماده‌باش می‌مانیم

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی که در مراسم انتخاباتی که در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد تاکید کرد، هیچ عربیتی بدون فلسطین، بدون قدس و به همراه سازش شکل نخواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان که در جمع کثیری از حاضران در این مراسم سخنرانی می‌کرد تاکید کرد، حضور گسترده مردم پاسخی به تمام کسانی است که بر روی چرخش اتمسفر مقاومت شرط بندی کرده اند.

سید حسن نصر الله در ادامه تاکید کرد: بعد از سخنرانی روز قدس از طریق کانال‌های دیپلماتیک پیامی به دستم رسید که حکایت از آن داشت، اسرائیلی‌ها تاکید می‌کنند تمایلی به انجام هیچ نوع اقدامی علیه لبنان نیستند.

وی در عین حال خبر داد: آماده باش ما تا زمان پایان مانور اسرائیل ادامه پیدا خواهد کرد و این مسئله در رابطه با مقاومت فلسطین هم صدق می‌کند.

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به سخنرانی نبیه بری رئیس مجلس لبنان که دقایقی قبل ایراد شده بود تاکید کرد: آنچه که رئیس مجلس گفت بیانگر اندیشه و مضمون‌های ائتلاف دو جانبه ملی است.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: ما هیچ اعتمادی به دشمن و به پیام‌های این رژیم و سخنان نخست وزیرش نداریم، از اینرو تصمیم به آماده باش تا پایان مانور اسرائیل گرفتیم.

با این حال این پیام علنی یا ضمنی (ارسال شده) نتیجه قدرت و حضور مقاومت است، دشمن خوب می‌داند سخنی که در روز قدس گفته می‌شود مردانی پشت آن قرار دارند و اتمسفری حامی آن بوده و مقاومت واقعی و قدرتمند هم مجری آن است.

به گفته دبیر کل حزب الله لبنان: اجازه هیچ تعدی یا تجاوزی را به لبنان به دلیل نخواهیم داد.

ما در برابر کشوری با شرایط حساس قرار داریم، جنگ خانگی خط قرمز ماست و لبنانی‌ها باید به این موضوع به دید خیانت بنگرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =