داداش‌زاده: دلالان به پرسپولیس و استقلال ورود کرده‌اند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای انتخاب گزینه مورد نظر برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده باید وضعیت مدیرعامل باشگاه تعیین و تکلیف شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهزاد داداش‌زاده، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان و تقدیم قهرمانی به استقلال ۳ هفته زودتر از اتمام لیگ برتر، اظهار داشت: نه تنها در شکست مقابل سپاهان بلکه در طول فصل اخیر عواملی باعث شدند که پرسپولیس نتواند برای ششمین بار به قهرمانی دست پیدا کند. مهمترین عامل که منجر به بروز چنین شرایطی در باشگاه پرسپولیس شد، عدم ثبات مدیریتی بوده. پرسپولیس در طول این سال‌های اخیر با خلاء مدیر قوی، کاربلد و باثبات روبرو بوده است. این عدم ثبات در مدیریت پیش از بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقاتی که پس از باخت به الهلال پیش آمد، به پرسپولیس ضربه زد.

بیشتر بخوانید:

واعظی: پرسپولیس به ۷ بازیکن جدید نیاز دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر عدم استفاده مناسب از پول حاصل از فروش بازیکنان، تصریح کرد: پس از فروش بازیکنان خوبی مانند خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و نوراللهی و همچنین نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پول خوبی نصیب باشگاه پرسپولیس شد، اما اصلاً معلوم نیست این پول کجا رفت و برای چه چیزی هزینه شد؟ علاوه بر این نباید از یاد ببریم که خواسته‌های گل‌محمدی هم برآورده نشد و مدام شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در سال اخیر بوده و هستیم.

*نگذاشتند پرسپولیس برای ششمین بار متوالی قهرمان شود

وی افزود: قاطعانه می‌گویم که نگذاشتند پرسپولیس برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود، زیرا می‌دانند که عدد ۶ برای هواداران پرسپولیس یادآور خاطرات خوب و شیرینی است. عدد ۶ هم سبقه تاریخی دارد و به آن نتیجه معروف دربی برمی‌گردد و هم اینکه به ۶ قهرمانی پشت سر هم پرسپولیس مربوط می‌شود. به نظرم پرسپولیس می‌توانست در همین فصل هم بهتر از این نتیجه بگیرد، زیرا بازیکنان خوبی داشتیم، اما عدم آرامش در کادرفنی و بازیکنان باعث شد تا تیم تمرکز نداشته باشد و از قهرمانی فاصله بگیرد.

داداش‌زاده درخصوص قهرمانی زود هنگام استقلال پس از غلبه بر فولاد خوزستان، گفت: استقلال پس از روی کار آمدن آجورلو به ثبات مدیریتی قابل قبولی رسید و با آرامش به کار خود در لیگ ادامه داد. همین اسپانسر ۵۰۰ میلیارد تومانی که آجورلو گفت و کاری به راست و دروغش ندارم، باعث شد تا انگیزه بازیکنان بالا برود و کادرفنی و هواداران با آرامش بازی‌ها را ادامه دهند. آجورلو در برخورد با مجیدی نظامی رفتار کرد و به او هشدار دارد که وارد حواشی نشود، همه شاهدند که فرهادِ امسال با فرهادِ فصل قبل که مدام مصاحبه‌های تند انجام می‌داد، آرامش تیم را به هم می‌زد و نتایج را به گردن پیشکسوتان می‌انداخت، تفاوت زیادی کرده است.

*پیش از انتخاب مربی جدید باید وضعیت مدیریت پرسپولیس تعیین تکلیف شود

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: برگ برنده آجورلو بستن حواشی روی مجیدی بود. همین باعث شد تا بازیکنان استقلال با آرامش بازی کنند. به جز برخی پیشکسوتان بقیه با مجیدی و تیمش همراه بودند و همین همدلی میان بازیکنان، کادر فنی، هواداران، مدیریت و پیشکسوتان در نهایت به قهرمانی منجر شد. در ۵ سالی که پرسپولیس قهرمان شده همین شرایط وجود داشت، اما در این فصل فقط حواشی پیرامون پرسپولیس بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به تغییرات در کادر فنی پرسپولیس ضروریست، اظهار کرد: برای انتخاب گزینه مورد نظر برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده باید وضعیت مدیرعامل باشگاه تعیین تکلیف شود. درواقع درویش یا هر مدیر دیگری که روی کار بیاید، باید تضمین داشته باشد که بتواند چند سال در باشگاه پرسپولیس مدیریت کند. اگر درویش برنامه‌هایی در ذهن دارد باید در ابتدا مطمئن شود که می‌تواند یک سال یا بیشتر در رأس کار باشد. گزینه مربیگری زیاد است و همه عشق این را دارند که هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرند، اما در ابتدا باید مدیریت ثبات داشته باشد. اگر هم قرار باشد گل‌محمدی همچنان ادامه دهد باید از او تضمین بگیرند که تیم در ۳ سال قهرمان می‌شود.

*پیراهن پرسپولیس برای برخی بازیکنان گشاد است

داداش‌زاده با انتقاد از خریدهای ضعیف پرسپولیس، گفت: اصلاً خریدهای خوبی در این فصل صورت نگرفت و به هیچ عنوان جایگزین‌های خارجی نتوانستند خلاء بازیکنان جدا شده را جبران کنند. واقعاً پیراهن پرسپولیس برای برخی بازیکنان گشاد است و باید هر چه زودتر کنار گذاشته شوند. در چند سال اخیر دلالان خیلی خوب به پرسپولیس و استقلال رخنه کرده‌اند و بازیکنان بی‌کیفیت را به سرخابی‌ها قالب می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مشکلات در سال‌های قبل که پرسپولیس قهرمان می‌شد هم وجود داشت، اما چون جام را می‌بردیم کسی صدایش درنمی‌آمد، اما اکنون که قهرمانی از دست رفته ضعف‌ها بیرون زده و همه انتقاد می‌کنند. پرسپولیس باید نایب قهرمانی را کسب کند تا در صورت حل شدن مشکلات برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه آسیا را داشته باشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1140711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =