آخرین وضعیت حضور بیرانوند در پرسپولیس

دروازه‌بان تیم فوتبال رویال آنتورپ بلژیک در شرایطی در آستانه بازگشت به لیگ ایران و باشگاه پرسپولیس قرار دارد که این موضوع با ابهاماتی روبرو است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس امسال بر خلاف سال‌های گذشته امسال نتوانست موفقیت سال‌های اخیر را تکرار کند. یکی از عوامل اصلی این ناکامی، عملکرد ضعیف دروازه‌بانان این تیم بود. سرخپوشان امسال جشنواره‌ای از گل‌های بد را دریافت کردند تا این ضعف سرخپوشان را نمی‌توان در ناکامی آنان نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تنها مقصد علیرضا بیرانوند

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس جذب دروازه‌بان را در اولویت خود قرار داده است و مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا حتی قبل از پایان فصل جذب یک دروازه‌بان را نهایی کنند؛ اتفاقی که چندان هم حرفه‌ای نیست چرا که ممکن است این اتفاق روی عملکرد دروازه‌بانان تیم در سه دیدار باقی مانده تاثیر منفی بگذارد و سرخپوشان همین جایگاه دومی را هم که دارند را از دست بدهند.

نام علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی این روزها بیش از گذشته برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌شود. این در حالی است که او ۲ فصل پیش با قراردادی گرانقیمت به آنتورپ بلژیک پیوست اما در آن تیم موفق نبود و سپس به بواویشتا پرتغال قرض داده شد. این دروازه‌بان ایرانی در پرتغال هم تنها ۱۰ بازی انجام داد و در بیشتر مسابقات تیمش نیمکت نشین بود تا باشگاه پرتغالی نیز قید حضور او را بزند و بیرانوند را به بلژیک بازگرداند.

بیرو یک فصل دیگر با آنتورپ قرارداد دارد و باشگاه بلژیکی هم که مبلغ زیادی را برای خرید او هزینه کرده  قصد ندارد به راحتی او را از دست بدهد. به همین دلیل صحبت از حضور قرضی این بازیکن در پرسپولیس مطرح شد اما باشگاه پرسپولیس تاکید دارد تا او را به صورت قطعی خریداری کند که البته به دلیل مبلغ زیادی که باشگاه بلژیکی در نظر گرفته،‌ ممکن است این اتفاق کمی سخت باشد.

از سوی دیگر بیرانوند نیز در تلاش است تا بتواند رضایتش را از آنتورپ بگیرد. در عین حال بیرانوند اعلام کرده که مشتریان دیگری از اروپا دارد اما آنطور که به نظر می‌رسد اولویت او در سال منتهی به جام جهانی بازگشت به لیگ ایران است.

برخی باشگاه‌های صنعتی نیز برای خرید این دروازه‌بان دندان تیز کرده‌اند و به همین خاطر شاید پرسپولیس راه سختی را برای خرید او پیش رو داشته باشد.

چیزی که مشخص است این است که بیرو دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی به پرسپولیس بازگردد اما هم مشکل رضایتنامه آنتورپ و هم پیشنهاد تیم‌های صنعتی شاید کار پرسپولیس را برای خریدِ دروازه‌بان تیم ملی سخت کند.

منبع:‌ ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =