گروگانگیر ایلامی مشکل معیشتی داشت؟

روابط عمومی بنیاد مستضعفان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی بنیاد مستضعفان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است و برخلاف برخی اطلاعات نادرست مطرح شده در فضای رسانه‌ای، به هیچ وجه موضوع «تعلیق از کار» یا «اخراج» وی مطرح نبوده است و روز گذشته نیز حقوق اردیبهشت ماه او با احتساب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ به حسابش واریز شده بود.

بیشتر بخوانید 

جزئیاتی جدید از گروگانگیری ایلام / متهم ۲ قبضه نارنجک به همراه داشت

عامل این جنایت هولناک، همچون سایر کارکنان مشغول در سازمان اموال و املاک، در طول سنوات همکاری با اداره کل ایلام، از حقوق و مزایای قانونی و معیشتی، وام و تسهیلات شغلی بهره مند شده بود و از این بابت نیز هیچ مشکلی نداشته است.

بنیاد مستضعفان اهتمام دارد تا برای مشخص شدن هرچه سریعتر ابعاد مختلف این ماجرا و روشن شدن انگیزه‌های احتمالی عامل مسلح این حادثه، همکاری و هماهنگی دقیق و کاملی را با مسئولان قضائی و انتظامی، داشته باشد.

کد خبر: 1141032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =