عدم حضورم در تونل قهرمانی استقلال خیلی عجیب نبود!

هافبک مس رفسنجان درباره دیدار با استقلال و حرکت جنجالی‌اش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، هفته بیست و نهم لیگ برتر با یک اتفاق عجیب  همراه بود. جایی که پیش از شروع دیدار مس رفسنجان و استقلال، مهرداد رضایی هافبک تیم مس در تونلی که تیمش برای قهرمانی آبی‌ها تشکیل داده بود شرکت نکرد و پشت آنها ایستاد.

وی درباره این موضوع که بسیار هم جلب توجه کرد به خبرنگار ما گفت: واقعا موضوع عجیبی نبود و فقط در تونل نایستادم نمیدانم چرا انقدر این امر را بزرگ جلوه دادند و منظور خاصی نداشتم و توضیحی ندارم که بیش از این درباره اش بدهم.

او در مورد شکست مقابل استقلال ادامه داد: من فکر میکنم آنها در تک موقعیت‌ها به گل رسیدند در حالی که ما بازی بهتری انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم وگرنه می‌توانستیم در این بازی خانگی پیروز شویم.

این بازیکن در مورد هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند و به کسانی که پشت در ایستاده بودند عنوان کرد: واقعا جا دارد از آنها تشکر کنم به ما انگیزه دادند ولی ناراحتیم که نتوانستیم خوشحالشان کنیم. انشالله فرصتی باشد تا در بازی آخر جبران کنیم.

هافبک مس رفسنجان در مورد جایگاه این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: ما خیلی دوست داشتیم مقابل استقلال به پیروزی برسیم و بازی بعد را هم ببریم و جایگاه چهارمی را پس بگیریم متاسفانه این اتفاق نیافتاد ولی فصل را با رتبه خوبی تک رقمی تمام خواهیم کرد و فکر می‌کنم مس رسالتش را به جا آورده.

رضایی در پایان در مورد دیدار با پیکان افزود: پیکان تیم جوان و دونده ای است انشالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب در آخرین بازی به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

کد خبر: 1142325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =