مرگ جوان ٢۵ ساله در پی حریق یک چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ جوان ٢۵ ساله در پی حریق یک چاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۶:٣٠ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی داخل یک چاه، در محدوده بزرگراه محلاتی، مسیر غرب به شرق، نرسیده به بلوار ابوذر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید:

قتل زن باردار در خواب

وی ادامه داد: دو ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که داخل یک حلقه چاه پنج متری که برای کار گذاشتن کابل، داخل زمین حفر شده بود آتش سوزی رخ داده است. دود از این چاه بیرون می آمد و به همین دلیل شهروندان و عابران با آتش نشانی تماس گرفته بودند.

ملکی با بیان اینکه عوامل اداره برق نیز در محل حاضر بودند گفت: ایمن سازی های لازم از سوی عوامل برق صورت گرفت و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: از داخل این چاه یک مرد حدودا ٢۵ ساله را خارج کردند؛ این فرد از کارگران حفاری نیز نبود و از حضور این فرد اظهار بی اطلاعی می کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در اینحادثه کابل های برق انتهای این چاه دچار آتش سوزی شده بود و این فرد که مشخص نبود به چه دلیل داخل چاه حضور داشته است داخل شعله ها گرفتار شده بود. آتش نشانان این فرد را از داخل چاه خارج کردند و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد او جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: ساعت ٨:٠٠ صبح روز جاری عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =