کم‌کاری سایت رسمی ریاست جمهوری / انتشار اخبار با یک روز تاخیر

چنین مشاهده می شود که انعکاس اخبار مربوط آیت الله رئیسی در سایت ریاست جمهوری گاها با تاخیر سوال برانگیزی همراه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری (https://www.president.ir) تنها مرجع رسمی انعکاس اخبار ریاست جمهوری در کشور است و با توجه به این مسئله انتظار می‌رود که اخبار سریع و به موقع منتشر شود.

از طرفی، وقتی شعار دولت، کار جهادی است انتظار می‌رود که این موضوع در همه بخش‌های زیرمجموعه به‌ویژه رسانه‌های دولتی نیز عیان باشد. اما، چنین مشاهده می‌شود که انعکاس اخبار در سایت ریاست جمهوری گاها با تاخیر سوال برانگیزی همراه است.

بیشتر بخوانید:

اطلاع رسانی فاجعه آمیز دولت درباره گرانی‌ها 

امیدواریم مسئولان نسبت به انعکاس به موقع اخبار رئیس جمهور محترم اهتمام جدی‌تر داشته باشند و بیش از این با بی‌مسئولیتی و نداشتن تعهد لازم دولت و رئیس جمهور را در موضع تهمت قرار ندهند.

متاسفانه برخی مسئولان در دولت آیت الله رئیسی به جای مراجع رسمی به عنوان مثال برای اطلاع رسانی از توئیتر یا تلگرام استفاده می‌کنند یا بهتر است بگوییم اینها را در اولویت گذاشته‌اند که این کار هم با توجه به فیلتر بودن این شبکه‌های اجتماعی و دسترسی محدود مردم به آن روش پسندیده‌ای نیست.

در ادامه به چند مورد از اخباری که در سایت ریاست جمهوری با تاخیر همراه بوده است اشاره می‌کنیم، البته تعداد موارد بسیار بیشتر بوده ولی ما به همین چند مورد اکتفا کردیم.

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

سایت ریاست جمهوری

انتهای پیام/

کد خبر: 1143904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =