وضعیت سبد سهام عدالت سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار و ۳۵۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۰۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، روند صعودی بازار سرمایه که دیروز آغاز شده بود امروز نیز ادامه یافت و تمام شاخص‌های بورس سبز بودند؛ در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد دو هزار و ۶۱۹واحدی شاخص در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۴هزار واحدی قرارگرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز ۰.۱۸درصد رشد کرد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت سبد سهام عدالت دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

نمادهای میدکو، فخوز، نوری و ومعادن بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فملی، شبریز وشستا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

با توجه به روند رو به رشد شاخص، ارزش سهام عدالت، اما امروز با کاهش مواجه بود و دلیل آن را هم می‌توان به افت قیمت نمادهای بانکی و پالایشی موجود در سبد سهام عدالت دانست.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار و ۳۵۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۸۴۴ تومان معادل ۰.۰۹ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۴۱۵ تومان رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =