دو میوه تابستانی که بیماری‌های کلیه را درمان می‌کنند

هندوانه و طالبی، میوه‌های مورد علاقه بسیاری از مردم در فصل تابستان هستند که می‌توانند در درمان برخی بیماری‌ها از جمله بیماری کلیوی، مؤثر باشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هندوانه و طالبی، میوه‌های مورد علاقه بسیاری از مردم در فصل تابستان هستند که می‌توانند در درمان برخی بیماری‌ها از جمله بیماری کلیوی، مؤثر باشند.

بیشتر بخوانید:

میوه‌های مفید و مضر برای سلامت کلیه

لیلا کادیرووا، متخصص تغذیه از روسیه، می‌گوید که هندوانه و طالبی چگونه می‌توانند از سلامت ما حمایت کنند.
 
او گفت: البته، شما نباید با هندوانه و طالبی به‌عنوان نوعی غلات جادویی رفتار کنید. این میوه‌ها به‌دلیل محتوای پتاسیم، ادرارآور شدید هستند. بنابر این، اگر شما هرگونه مشکلی در دستگاه ادراری یا کلیه‌ها دارید یا مستعد احتباس مایعات در بدن هستید، این محصولات می‌توانند به افزایش جریان ادرار کمک کنند.
 
همچنین، هندوانه و طالبی می‌توانند به افراد چاق و دارای اضافه‌وزن، کمک کنند. این میوه‌ها در برنامه‌های کاهش وزن، عالی عمل می‌کنند. اگر وعده غذایی خود (ناهار یا شام) را با چند برش هندوانه یا طالبی جایگزین کنید، این میزان متوسط ​​کالری روزانه شما را کاهش می‌دهد و نفخ را از بین می‌برد.
 
این متخصص، هندوانه و طالبی خوردن را به‌عنوان درمان هر بیماری، توصیه نمی‌کند. این میوه‌ها می‌توانند درمان شما را تکمیل کنند، اما جایگزین درمان کامل تجویز شده از سوی پزشک نیستند.

منبع: برنا

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1145175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =