تثبیت جایگاه پرسپولیس و سقوط مجدد استقلال / آخرین رنکینگ فوتبال باشگاهی جهان

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان، پرسپولیس بدون تغییر ماند و استقلال یک پله سقوط کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان  که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۶۰۴ امتیاز همچنان در رتبه نخست باشگاه‌های فوتبال ایران ایستاده است. این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه ششم قاره آسیا قرار گرفت.

از طرف دیگر شاگردان یحیی گل محمدی مانند رده بندی هفته گذشته در رتبه ۱۲۰ جهان جای گرفتند.

بیتشر بخوانید:

افشاگری مدیر برنامه ژان کارلوس از مذاکرات با استقلال

تیم فوتبال استقلال، قهرمان این فصل فوتبال کشورمان با ۱۵۶۶ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و جایگاه ۹ آسیا باقی ماند، اما آبی پوشان با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۱۶۹ جهان قرار گرفته اند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۰۵ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است و در رتبه ۱۷ آسیا ایستاده است. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی هم با یک پله صعود در رتبه ۲۷۹ جای گرفته اند.

در این رده بندی تیم فوتبال فولاد، گل گهر سیرجان و تراکتور در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییرنکرده و الهلال عربستان سعودی با ۱۶۶۸ امتیاز صدرنشین است و تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن هم با ۱۶۵۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. پس از این تیم، الدحیل قطر با ۱۶۲۳ امتیاز در رتبه سوم و اولسان هیوندای ۱۶۲۲ امتیازی دررتبه چهارم قاره کهن جای دارند. جنبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۰۷ امتیاز همچنان بالاتر از پرسپولیس در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در رده‌بندی جهانی جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نکرده است و لیورپول با ۲۰۴۲ امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. پس از سرخپوشان انگلیسی، تیم منچسترسیتی با ۲۰۱۳ امتیاز همچنان در رتبه دوم قرار گرفته است. رئال مادرید ۲۰۱۰ امتیازی در رتبه سوم و بایرن مونیخ با ۱۹۵۵ امتیاز در رتبه چهارم ایستاده اند. اینترمیلان هم با ۱۹۱۷ امتیاز در رتبه پنجم برترین تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد.

پورتو با مهدی طارمی با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۱۴، لورکوزن با سردار آزمون بدون تغییر در جایگاه ۱۸ و فاینورد هم با علیرضا جهانبخش، بدون تغییر در رتبه ۴۹ قرار دارند.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان

لیورپول

منچسترسیتی

رئال مادرید

بایرن مونیخ

اینتر میلان

آث میلان

آژاکس

چلسی

پالمیراس

ناپولی

انتهای پیام/

کد خبر: 1146519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =