جدیت روس‌ها برای همکاری های اقتصادی با ایران بیشتر شده است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: جدیت روس‌ها برای همکاری های اقتصادی با ایران نسبت به گذشته بیشتر شده است و برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه اولویت رایزنی‌های روسای جمهور دو کشور خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفرش همراه با رییس کل بانک مرکزی به روسیه و قرار دادهای پولی و بانکی دو طرفه گفت: جدیت روس‌ها برای همکاری های اقتصادی با ایران نسبت به گذشته بیشتر شده است و برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری های اقتصادی ایران و روسیه اولویت رایزنی‌های روسای جمهور دو کشور خواهد بود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور روسیه به ایران افزود: بعد از سفر اخیر رییس جمهور به روسیه فضای مثبتی نسبت به همکاری‌های اقتصادی با ایران در روسیه ایجاد شده و توافقات بسیار خوبی صورت گرفت رییس جمهور دولت سیزدهم فصل جدید از مراودات اقتصادی بین ایران و روسیه را رقم زد و روس‌ها را مطمئن کرد که دولت جمهوری اسلامی در همکاری‌های اقتصادی با روسیه جدی است.

وی ادامه داد: تحریم روس‌ها توسط آمریکا و اروپا روسیه موجب شد که روسیه بیش از پیش نیازمند همکاری‌های اقتصادی با ایران شود.

منبع: خبرگزاری بازار

کد خبر: 1147425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =