شناسایی ۱۳۴ تن از قربانیان حادثه تروریستی روسیه

کمیته تحقیقاتی روسیه امروز شنبه اعلام کرد که بازرسان روسی توانسته‌اند هویت ۱۳۴ تن از کسانی را که در جریان حمله تروریستی اخیر در کروکوس جان باخته‌اند، شناسایی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، در بیانیه کمیته تحقیقاتی روسیه آمده است: رئیس کمیته تحقیقاتی در جلسه‌ای عملیاتی گزارشی از سوی تیم تحقیقاتی درخصوص حمله تروریستی دریافت کرده است. در حال حاضر در جریان این تحقیقات هویت ۱۳۴ تن از کسانی که در جریان این حمله کشته‌ شده‌اند، مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش قیمت جهانی/ برنت ۸۷ دلار شد

این کمیته در ادامه افزود که بازرسان درحال تلاش برای دریافت مدارک بیشتر در این زمینه و پیدا کردن هویت باقی قربانیان هستند.

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۳ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه اخیرا گفته بود او همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند اما در حال حاضر به دنبال پیدا کردن کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین بوده و می‌گویند که کی‌یف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول این حملات است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =