قابلیت جدیدی که استوری‌های واتساپ خواهند داشت

واتس آپ یک پیام رسان آنلاین است که طرفداران زیادی دارد. این اپلیکیشن در ورژن جدید خود قابلیتی اضافه کرده که محبوبیتش را بیش از پیش افزایش داده است.

به گزارش گروه فناوری ایسکانیوز، در حقیقت پست کردن استوری و قرار دادن عکس، ویدئو یا متن که به صورت اتوماتیک بعد از یک روز ناپدید می شود، اولین بار توسط اسنپ چت روی کار آمد که کم‌کم اینستاگرام هم آن را کپی کرد و جزء آپشن های خودش قرار داد و بعد از آن اپلیکیشن های زیادی این قابلیت را در خودشان ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید:

اشتباهات رایج کاربران هنگام استفاده از واتساپ

یعنی به دوره‌ای رسیدیم که نه تنها می توانستیم در اینستاگرام و فیسبوک استوری پست کنیم، بلکه این قابلیت برای واتساپ هم ایجاد شده و وضعیت یا استاتوس رویِ کار آمد و امروزه شما می توانید به راحتی در قسمت وضعیت واتساپ؛ عکس، ویدئو، عکس متحرک یا پیام متنی پست کنید؛ اما یک قابلیت جدید هم آمده است و آن چیزی نیست جز پیام صوتی.

برنامه واتساپ از این به بعد اجازه می دهد که شما در قسمت وضعیت یا استوری پیام صوتی هم قرار بدهید.

پیام صوتی در استوری یا همان وضعیت واتساپ

واتساپ هم اکنون در حال کار کردن روی این آپشن است که به کاربران اجازه دهد تا پیام های صوتی را ضبط کنند و آنها را روی قسمت وضعیت واتساپ ارسال کنند. وقتی که این ویژگی در دسترس قرار بگیرد، شما قادر هستید پیام صوتی از خودتان ضبط کنید؛ درست مانند همان پیام صوتی که داخل صفحه چت ارسال می کنید.

حتی می توانید پیام صوتی که از قبل داشتید را هم در قسمت وضعیت پست کنید و دقیقا همان تنظیماتی که قبلا برای قسمت استوری واتساپ انجام می دادید را برای پیام صوتی هم انجام دهید.

در واقع نه تنها واتساپ در حال کار کردن روی این آپشن است، بلکه توییتر هم قصد دارد پیام های صوتی را در قسمت وضعیت یا استوری برای کاربران آیفون تست کند و کم کم آن را به همه کاربران ارائه دهد.

البته که این ویژگی هنوز در حال ارتقا است و برای همه قابل استفاده نیست و فقط کاربران آزمایشی بتا می توانند از آن استفاده کنند تا این که به صورت همگانی در دسترس قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =