بهره برداری از مترو پرند تا پایان سال

استاندار تهران گفت: با پیش بینی و تامین اعتبار از محل مولدسازی اراضی شهر جدید پرند، فاز اول مترو پرند انجام شد و این پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ منصوری استاندار تهران در حاشیه فرآیند تست سرد قطار برقی فرودگاه امام خمینی - پرند، ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: طبق تعهد قرار بود که تا پایان تیرماه تست سرد پروژه انجام شود که محقق شد؛ البته پروژه سنگینی بود و در بخش های مختلف زحمت کشیده شده است.

وی افزود: مطالعات پروژه سال ۸۴ انجام شده و در سال ۹۱ پروژه به شهرداری واگذار شد؛ البته در یک سال گذشته نگاه فرابخشی حاکم بود تا نتیجه مطلوب حاصل و طبق تعهد تست سرد انجام شود.

استاندار تهران عنوان کرد: با پیش بینی و تامین اعتبار از محل مولدسازی اراضی شهر جدید پرند، فاز اول انجام شده و هزار میلیارد تومان منابع نیاز است که تامین اعتبار شده و تا پایان سال پروژه به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد.

اضافه می‌شود، فرآیند تست سرد قطار برقی فرودگاه امام خمینی - پرند، صبح امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران، امید احمدی فرماندار رباط کریم و دیگر مسئولان، از فرودگاه امام خمینی آغاز و قطار تست سرد این شرکت وارد ایستگاه پرند شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند.

منبع: فارس

کد خبر: 1148281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =