مشمولان اعزامی مردادماه ۱۴۰۱ فراخوان شدند

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به‌تاریخ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه حضور یابند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به‌تاریخ مرداد ماه سال 1401 دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم مرداد ماه سال 1401 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده است، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می‌بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید19 و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به‌همراه داشته باشند.

مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به‌همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبر سربازی در پیام‌رسان سروش به‌نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر: 1148286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =