تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، نیازمند مجموعه فکرآفرین

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته تاکید کرد: وجود یک مجموعه فکرآفرین و نوآفرین برای اینکه ما را از فاز ساماندهی و انتظام بخشی به فاز شکوفایی بکشاند ضروری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  اولین جلسه شورای سیاستگذاری اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

  جهان بین در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی طی دو سال گذشته بیان کرد: در این حوزه تلاش‌های  فراوان در راستای احیاء، تسهیل، زیرساخت‌سازی، ساماندهی و انتظام بخشی صورت گرفته، اما هنوز کارهای مهم دیگری در این زمینه  در پیش است. امیدواریم سال پیش رو سال شکوفایی و اثربخشی تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی باشد. در این زمینه باید به اتکای زحمات دو سال گذشته به سمت شکوفایی فعالیت‌های تشکلی و احیای جنبش دانشجویی حرکت کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ضرورت وجود یک مجموعه فکرآفرین و نوآفرین در این زمینه احساس می‌شود که شتاب‌دهنده‌ها و کشنده‌هایی را طراحی کند که ما را از فاز ساماندهی و انتظام بخشی به فاز شکوفایی بکشاند. در این راستا شورای سیاست‌گذاری با ترکیب متنوعی از اتحادیه‌های تشکل‌ها و نمایندگان ریاست دانشگاه و معاونان فرهنگی و ... با این رسالت تشکیل شده است تا شتاب‌دهنده ها را شناسایی و طراحی کند.

وی با تأکید بر اینکه امتداد این شورا با عنوان هیات اندیشه‌ورز تشکلی باید در استان‌ها تشکیل شود، گفت: امیدوارم با تهیه فهرست مسائل و اولویت‌بندی، فکرها و ایده‌های جدید برای حل مسائل در این شورا و هیات های اندیشه‌ورز مطرح و پس از بررسی‌های لازم، اجرایی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =