دستور رئیس جمهور برای توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای

رئیس جمهور امروز حوالی ظهر از وزارت جهادکشاورزی بازدیدکرد و در جریان فعالیت‌های این وزارتخانه قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید رضا ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط زنده با خبر شبکه یک سیما، به نکاتی که رئیس جمهور امروز در جریان بازدید از وزارت جهاد کشاورزی عنون کرده، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

رئیسی: مردمی بودن، اصلی‌ترین جهت‌گیری دولت سیزدهم است

به گفته ساداتی نژاد، رئیس جمهوردر این بازدید که حوالی ظهر امروز انجام شد، به امنیت غذایی پایدار و افزایش روحیه جهادی در کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

ساداتی نژاد گفت:‌ رئیسی همچنین تولید غذای سالم و با کیفیت و ارزان بر پایه تولید داخل را بسیار مهم خواند و تاکید کرده اصلاح الگوی کشت به زودی توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا شود.

وی همچنین گفت:‌ رئیس جمهور بر اصلاح مصرف آب، تکمیل زنجیره‌های ارزش، تشکیل صنایع تبدیلی در استان‌ها و قطب‌های کشاورزی  تاکید کرده است.

ساداتی نژاد هم چنین افزود: در این بازدید رئیس جمهور به توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای اشاره کرده تا تولیدات سبزی و صیفی در این بستر تولید شود.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی، رئیس جمهور به جایگزینی خوراک دام، تولید دانه های روغنی و سلامت محصولات کشاورزی تاکید بسیار داشته است.

به گفته ساداتی نژاد ، رئیس جمهور دستور داده تا کاشت یک میلیارد درخت با کمک مردم در این بخش صورت گیرد.

وزیرجهاد کشاورزی گفت که مهمترین تاکید رئیس جمهور انجام پروژه‌ها با همکاری مردم  است.

 امروز رئیس جمهور و هیئت همراه از بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی در خیابان طالقانی بازدید و در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =