آزادگان "شهدای ناطق" در عصر کنونی هستند

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را تبریک گفت و افزود: مقام و مرتبت آزادگان ما کمتر از شهدا نیست که آنها را می‌توان "شهدای ناطق" نام نهاد چرا که هر یک چون کتابی گویا، خاطرات سال‌ها مرارت و مقاومت و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ شهادت را در گنجینه وجود خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد صالحی آرا  رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب‏ شده بودید. خدای متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامی برگرداند.» مقام معظم رهبری

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آنها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

افتخارآفرین‌هایی که وارثان مکتب حضرت زینب کبری(س) بوده و پایداری‌شان بر عهدی که با امام راحل(ره) داشتند، تلألویی از پذیرش مهر تابان ولایت و وطن دوستی و دینداری و حفظ شرفشان است. قهرمانان بی ادعا و   طلائیه داران نهضت عاشورا که با تکیه بر ایمان الهی در برابر رژیم سفاک بعثی توانستند چون الماسی درخشان خلوص خود را در حفظ ارزش ها و آرمان هایشان به جهانیان اثبات کنند و اگر امروز عزتمندیم و دشمنان در برابر ما پوزه بر خاک می کشند حاصل همین ایستادگی هاست.

مقام و مرتبت آزادگان عزیز ما کمتر از شهدا نیست که آنها را می توان "شهدای ناطق" نام نهاد چرا که هر یک چون کتابی گویا، خاطرات سال ها مرارت و مقاومت و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ شهادت را در گنجینه وجود خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.

اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آزادگان و ایثارگران ایران اسلامی به خصوص آزادگان سرافراز دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما عزیزان را خواستارم.

احمد صالحی آرا       

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران 

انتهای پیام/

کد خبر: 1151202

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =