وضعیت اسکوچیچ در گرو تصمیم تاج است

در حالی که یکی از برنامه‌های رئیس جدید فدراسیون فوتبال بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی عنوان شده بود، اما مهدی تاج پس از انتخاب در واکنش به این موضوع سکوت اختیار کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجمع فدراسیون فوتبال با هر حاشیه‌ای که برای آن به وجود آمد، برگزار شد. مجمعی که بامداد هشتم شهریورماه و از طریق خبری که سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر کرد لغو شد اما ساعتی بعد برگزاری دوباره آن رسانه‌ای شد. همین مساله کافی بود تا شاهد غیبت برخی از اعضای مجمع باشیم اما به هر حال روند قانونی برگزاری مجمع طی شد و در نهایت مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب و دوباره به محل کار قبلی خود بازگشت.

بیشتر بخوانید:

اقدام عجیب یک زن باعث فراری شدن تاج شد!

یکی از وعده‌هایی که در محافل خبری و ورزشی سروصدا هم کرده بود، به وعده مهدی تاج باز می‌گشت. او در مصاحبه‌ای گفته بود که در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کارلوس کی‌روش را به تیم ملی باز می‌گرداند اما وی دقایقی بعد از انتخاب خود از سوی مجمع در واکنش به سئوال خبرنگار ایرنا پیرامون اهداف آتی خود سکوت کرد و گفت: فعلا در این مورد حرفی نمی‌زنم.

بدون شک تصمیم‌های رئیس فدراسیون فوتبال باید با هماهنگی و نظر مساعد اعضای هیات رئیسه باشد و آن‌ها نیز در مورد محقق شدن یا نشدن تصمیم‌های فدراسیون دخیل هستند و باید دید آیا آن‌ها هم موافق بازگشت سرمربی پرتغالی به ایران هستند یا خیر؟

میرشاد ماجدی سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیات رئیسه در این خصوص تاکید کرد: به هیچ عنوان موافق این جابجایی نیستم. او با اشاره به این‌که نظر من برای تیم ملی فوتبال همچنان دراگان اسکوچیچ است یادآور شد: هر سرمربی دیگری بیاید امضای من پای آن نخواهد بود، اسکوچیچ تیم ملی را به جام‌جهانی برده و درست نیست که در این شرایط او را تغییر دهیم. در زمانی که هیچ کس مسئولیت تیم ملی ایران را قبول نمی‌کرد او آمد و ایستاد و موفق شد و حالا هم حق اوست که با تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی برود. 

 خداداد افشاریان دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز گفت: یک‌ماه گذشته و در نشستی که با اعضا داشتیم تصمیم گرفتیم دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بماند و روی تصمیم خود پافشاری می‌کنیم. مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون پیشنهاد خود را ارائه خواهد کرد و اعضای هیات رئیسه نیز بررسی و نظر خود را اعلام خواهند کرد و باید دید در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد. 

مهدی محمدنبی که روز گذشته به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون از مجمع رای اعتماد گرفت نیز در سخنانی کوتاه و در واکنش به سئوال خبرنگار ایرنا پیرامون احتمال حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: در این مورد نظری دارم.  

محمدرضا ساکت دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در مجمع روز گذشته با رای اعتماد اعضا دوباره در این سمت منصوب شد نیز در این خصوص خاطر نشان کرد: در مورد مساله کی‌روش اطلاعی ندارم و نمی‌توانم هم نظر بدهم اما امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی رخ بدهد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال هم در مورد احتمال حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران و تغییر در راس کادر فنی این تیم یادآور شد: هیچ مصوبه و جلسه‌ای در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی نداشته‌ایم و روند کار همچنان ادامه دارد. 

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال نیز در این مورد گفت: در این خصوص صاحب‌نظر نیستم که بخواهم صحبت کنم اما صاحب‌اختیار هیات‌رئیسه است و باید دید در نشست اعضای هیات رئیسه چه تصمیمی اتخاذ می‌شود.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از ساعتی پیش با حضور در محل فدراسیون فوتبال کار خود را رسما آغاز کرده و نشستی نیز با اعضای این فدراسیون داشته است که همچنان ادامه دارد.

باید دید پس از این نشست چه اخباری منتشر خواهد شد و آیا در اولین جلسه رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع تیم ملی هم ورود کرده یا فعلا درگیر مسایل روز فدراسیون است.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1152385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =