مهسا امینی قربانی سیاست غرب‌زده‌ها است/ اساتید دانشگاه برای اجرای آئین‌نامه آراستگی چه کرده‌اند؟

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا موسوی*

گروه دانشگاه ایسکانیوز - سال‌هاست که امام المسلمین رهبری معظم انقلاب، از مدیران اجرایی کشور و مسئولان امر خواستار مقابله با تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ملت ایران هستند ولی مدیران لیبرال و خائن عفت و کرامت ایران زمین آن را توهم توطئه خواندند و تقریبا هیچ کار مؤثری در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری برای مقابله با جنگ نرم و روانی دشمن انجام ندادند. هر هوشمندی می‌داند که فناوری‌های جدید؛ مانند ماهواره، اینترنت و موبایل، علی رغم فرصت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین ابزار تسلط فرهنگ غرب بر کشور ما بوده است.

گسترش فحشاء و ترویج هرزه‌نگاری، بی‌بندوباری و روابط نامشروع به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان و ترویج سبک زندگی و مدنیت غربی و غیر اسلامی و تهاجم فرهنگی از آثار زیانبار فضای مجازی است.
آمار روزافزون طلاق، افزایش پدیده زنان خیابانی در سنین زیر ۱۷ سال و رواج خیانت‌های خانوادگی معنایش چیست؟ باور کنیم ما گرفتار انقلاب یا بحران جنسی شدیم! چرا کسی به فکر نیست؟

مطابق قانون پنجم توسعه، باید «شبکه ملی اطلاعات»، به بهره‌برداری می‌رسید تا مردم می‌توانستند از اینترنت پرسرعت ایمن، پاک و ارزان بهره ببرند؛ اما متأسفانه، مسئولان لیبرال و غرب‌زده، به وظیفه خویش عمل نکرده و از ناآگاهی مردم نسبت به این ماجرا سوء استفاده کرده و می‌کنند. آنها می‌خواستند همین اینترنت میعوبِ ناامنِ را به عنوان کالای مرغوب، تثبیت کنند؛ در حالی که این اقدام، خلاف قانون است.

دانشگاهیان و نخبگان جامعه، به مسؤولیت خویش در برابر ولنگاری فضای مجازی عمل نکردند! فریاد نزدند! علیه خیانت دولتهای غرب زده بصیرت افزایی نکردند! با اسف، در فضای شیفتگی و مرعوب بودن نسبت به فرهنگ و تکنولوژی غرب، گوش شنوایی برای این حرف‌ها وجود نداشته و ندارد.

اخیراً مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را بعد از چندین دهه تأخیر مطرح کرد، اما با تأسف در هیاهوی جریان لیبرال، مخالفان عفت عمومی، و از سوی کاربران بی اطلاع، با توهم تعطیلی کسب و کار اینترنتی ... همراه و همگام با شبکه های فشن ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند از سوی مجلس پیگیری نشد، و توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام بایکوت شد.

مسئول حجاب و عفت عمومی، فقط قوه قضائیه و پلیس نیست. همه به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه مسئول هستند. ولی والله، هیچکار مؤثری انجام نمی‌شود. اغلب مدیران کل خود را مسؤول نمی‌دانند تا با آگاهی‌بخشی و اجرای احکام الهی و قانون موضوعه به خانواده‌ها، نسل نوخاسته و سلامت جامعه کمک کنند.

مهسا امینی، قربانی سیاست حاکم و جفای مدیران اجرایی سال‌های گذشته است. با مرگ معنوی صدها مهسا امینی، در عصر بی‌تفاوتی مدیران فرهنگی و سیاسی و اقتصادی چه کسی پاسخگو است؟ امروز غرب زده‌ها، لیرال‌ها و صاحبان فتنه ۸۸ که نسبت به انقلاب و مردم دارای انباشت حقد و حسادت و کینه‌اند، به جای این که پاسخگو باشند مدعی شدند؟! غرب زده های بی‌اساس، همراه با شبکه های معاند که سال‌ها با ماهواره‌ها، و سایت‌های پورنوگرافی درس بی‌حیایی، خیانت و روابط آزاد جنسی به مردم دادند، و باعث مرگ مهسا امینی اند، امروز مدعی اند؟!

ما ملت امام حسینیم و در دام  فریب توطئه کینه‌توزان گرفتار نخواهیم شد! داستان ندا آقاسلطان را از حفظیم! فتنه گران با کشتن ندا آقاسلطان خواستند برای نظام اسلامی که با خون شهیدان آبیاری شد هزینه ایجاد کنند، اما خدا خواست که تا ابد جریان لیبرال و افسادطلب بدنام شوند.

کسانی که در امر اجرایی قانون پوشش اسلامی و قرآنی در شهر و دانشگاه و مدرسه بی تفاوت هستند، در دل باور ندارند و در عمل کاهلی میکنند، قاتل هزاران مهسا امینی هستند. مهسا امینی‌ها که قربانی فساد اخلاقی و برهنگی مدرن و روابط ناسالم شدند.

همه مقصریم، ولی با تأسف امروز فقط پلیس که وظیفه شرعی و قانونی اش را انجام داد باید پاسخگو باشد. ما استادان برای اجرای طرح آراستگی در دانشگاه چه کردیم؟ چقدر مطالبه‌گری کردیم؟ زندگی آرام و در سکوت سهم من!! بریدن حلقوم، دادن خون، تکه تکه شدن سهم شهیدان خدائی!!

*عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 1153926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =