قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، از آنجایی که مناطق مرکزی تهران مثل بلوار کشاورز، فاطمی، جهاد و یوسف آباد مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه یا سرمایه‌گذاری باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۷۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شرق تهران

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق مرکزی تهران را دارید، میتوانید واحدی ۶۹ متری در محله فاطمی تهران را با متراژ ۶۹ متر و ۲ اتاق خواب، با سرمایه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در محله فاطمی با متراژ ۶۷ متر و ۲  اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی دیگر در محله میدان‌ انقلاب با سنی معادل ۱۷ سال و با متراژ ۶۱ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۹ ساله در محله بلوار کشاورز با متراژ ۶۶ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۶ ساله در محله میدان‌ولیعصر با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

سرمایه‌ لازم برای خرید واحدی ۶۱ متری در محله یوسف‌آباد درحالی که ۶ سال از ساخت آن میگذرد و یک خوابه است، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

همچنین واحدی دیگر با متراژ ۶۱ متر در محله امیرآباد درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ خوابه است، قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =