شهادت ۳ نفر در حادثه تروریستی زاهدان

روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان ۳ نفر به شهادت رسیدند و ۳۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان، سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، پاسدار شهید محمدامین آذشکر و بسیجی شهید محمد امین عارفی به شهادت رسیده‌اند.

براساس این گزارش، در این حادثه همچنین ۳۲ نفر مجروح شده‌اند.

سردار سید حمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و نقش‌آفرینی‌های فداکارانه‌ایی در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و تامین امنیت استان و خدمت به مردم منطقه ایفا کرده است و گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی از وی ضربات مهلکی متحمل شده بودند.

سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌دارد، پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتطامی با قاطعیت به تفرقه‌افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد.

 اشرار مسلح از ظهر روز گذشته در زاهدان ‌با حمله به ۳ کلانتری ‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به‌سمت کلانتری ۱۶ زاهدان کردند.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زدند و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشیدند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم‌اکنون وضعیت شهر پایدار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =