نحوه دریافت کارت دانشجویی موقت در سامانه آموزشیار/ دانشجویان با ارائه لیست انتخاب واحد، می‌توانند در دانشگاه تردد کنند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با بیان اینکه مشکلی برای صدور کارت دانشجویی الکترونیک وجود ندارد، گفت: برای تمامی دانشجویان در صورت تکمیل پرونده کارت الکترونیکی صادر شده و در صورت عدم تکمیل پرونده کارت دانشجویی موقت برای آنها صادر می‌شود.

علیرضا بیابان‌نورد، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز  در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره کم و کیف صدور کارت دانشجویی گفت: برای دانشجویان امکان صدور کارت دانشجویی دائم وجود دارد. به دلیل ازدیاد جمعیت دانشجویان باید عکس‌ها و پرونده‌ها اسکن شده و بارگذاری شود. در وضعیت کنونی برای آن دسته از دانشجویان که مراحل اسکن عکس و پرونده انجام شده کارت دانشجویی دائم صادر شده است و برای دانشجویانی که اقدامات در زمینه اسکن اطلاعات انجام نشده می‌توانند در سامانه آموزشیار کارت موقت دانشجویی ۳ ماهه را اخذ کنند. باید دانست که دانشگاه هیچ مشکلی در زمینه صدور کارت دانشجویی دائمی ندارد و پس از بارگزاری مدارک برای تمام دانشجویان کارت دانشجویی دائمی صادر می شود.

وی افزود: برای تمامی دانشجویان در صورت تکمیل پرونده، کارت دانشجویی دائمی با هولوگرام صادر شده و در صورت عدم تکمیل پرونده کارت دانشجویی موقت برای آنها صادر می‌شود. شایان ذکر است که مراحل صدور کارت دانشجویی موقت در سامانه آموزشیار توضیح داده شده و در کمتر از ۳۰ ثانیه دانشجو می‌تواند کارت خود را اخذ کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز درباره روند مراحل آماده سازی کارت‌های الکترونیک دانشجویی تاکید کرد: به محض اینکه تمامی اطلاعات دانشجویان و مدارک بیش از ۶ هزار دانشجو در واحد شیراز بارگذاری شود، کارت دانشجویی دائمی برای همه آن‌ها صادر می‌شود. البته در صورت نیاز به کارت دانشجویی الکترونیک، با ارائه مدارک به شکل اسکن شده در اسرع وقت اقدامات در راستای صدور کارت دانشجویی موقتی انجام می‌شود.

بیابان نورد گفت: در 2 سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برای برخی از دانشجویان کارت صادر نشده است و برای این افراد هم تا زمان تکمیل شدن مدارک، کارت دانشجویی موقت صادر می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز  در پاسخ به این سوال که از طریق کارت دانشجویی موقت می‌توان از خدمات دانشجویی و رفاهی بهره‌مند شد، تاکید کرد: در وضعیت کنونی هر گونه تردد در محوطه دانشگاه از طریق کارت دانشجویی انجام می‌شود و در صورت عدم دسترسی دانشجو به کارت دانشجویی با مراجعه به  سامانه آموزشیار کارت موقت خود را به حراست نشان می‌دهد. همچنین دانشجویان می‌توانند از طریق اسکرین شات، کارت موقت دانشجویی را در دسترسی داشته باشند. درضمن دانشجویان در صورت عدم دسترسی به کارت موقت الکترونیک هم می‌توانند از طریق ارائه لیست انتخاب واحد به تردد بپردازند.

وی درباره کم و کیف دستیابی به دیگر خدمات از طریق کارت دانشجویی گفت: برای معرفی دانشجو به خوابگاه از سوی دانشگاه معرفی نامه صادر می‌شود. دانشجویان برای دریافت غذای دانشجویی از طریق سامانه آموزشیار درخواست خود را سفارش داده و در سلف هم از طریق سامانه آموزشیار به دانشجویان وعده غذایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158427

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =