ارسال لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان به شورای نگهبان

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی مصوب شده و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید محمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره لایحه همسان‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان، اظهار داشت: با تعامل خوب دولت و مجلس این طرح مصوب و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شد.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی از نیمه دوم سال

وی با بیان اینکه دولت کار بزرگی را انجام داد، گفت: معمولا دولت‌ها در میانه سال با کسری بودجه مواجه می‌شوند، ولی دولت سیزدهم برای کمک به معیشت کارکنان و بازنشستگان لایحه متناسب‌سازی حقوق را به مجلس ارائه کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، افزود: این لایحه با نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب و به شورای نگهبان ارسال شد تا بعد از تایید نهایی از اول مهر اجرایی شود.

حسینی میزان این افزایش را بین 5 تا 20 درصد اعلام کرد و افزود: برای برخی مشاغل مثل نیروهای نظامی این افزایش 20 درصد و برای برخی از مشاغل دیگر کمتر است.

وی تعامل دولت و مجلس شورای اسلامی را خوب ارزیابی و تصریح کرد: رئیس جمهور در سال اول با همه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی جلسات برگزار کرد و نظرات اعضای آن کمیسیون‌ها را گرفته است، چون امنیت غذایی مهم است کمیسیون کشاورزی اولویت نخست دولت بود و دور دوم این جلسات به‌زودی آغاز می‌شود.
انتهای پیام /

کد خبر: 1158576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =