بهادری جهرمی: معترضین را دشمن نمی‌دانیم

سخنگوی دولت گفت: پاسخ دشمن خارجی را حتما می‌دهیم، اما معترضین را دشمن نمی‌دانیم و اصل بر این است که این جوانان که به خیابان می‌آیند فرزندان خطاکار ما هستند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشکده صدا و سیما در محل فاطمیه بزرگ تهران حضور یافت.

بهادری جهرمی با بیان اینکه اغتشاشگر و معترض را باید از هم تفکیک کنیم، گفت: ما پاسخ دشمن خارجی را حتما می‌دهیم و شک نکنید اگر یکی بخوریم دو تا می‌زنیم، فقط شاید بعضی‌ها را نتوانیم بگوییم.

وی افزود: سوال می‌شود که چرا با آشوبگران داخلی مماشات صورت می‌گیرد؟ باید بگویم من اصولا معترضین را دشمن نمی‌دانم و اصل بر این است که این جوانان که به خیابان می‌آیند فرزندان خطاکار ما هستند.

جهرمی گفت: استراتژی دشمن این است که دولت را به جان بچه‌های خودش و این بچه‌ها را به جان دولت بیندازد. اتفاقا دولت طی 45 روزی که از وقایع اخیر می‌گذرد تمام تلاش خود را کرده که در تله دشمن نیفتد و دلیل اینکه هم گفته می‌شود با اغتشاشگران مماشات صورت می‌گیرد این است که در تله دشمن نیفتیم.

بهادری جهرمی عنوان کرد: برای دولت مثل آب خوردن بود که از همان روزهای اول اجازه دهد تا نیروی انتظامی از گلوله‌های جنگی استفاده کند و هر کسی را به خیابان آمد بزنند و اینطور مردم بترسند و در خانه خارج نشوند؛ اما این دولت هرگز چنین کاری نمی‌کند؛ چون معترضین را بچه و خانواده خود می‌داند و اصلا کلی سرمایه‌گذاری روی این افراد صورت گرفته تا آن‌ها مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی اظهار کرد: بخش زیادی از اعتراضات امروز نتیجه سیاست‌های غلط اقتصادی، حکمرانی و سیاسی دولت قبل بوده است.

جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن‌ها را نشنید و با آن‌ها امنیتی برخورد کرد و صدای آن‌ها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد. پس مسائل قدیمی را نباید به پای دولت سیزدهم حساب کنیم، چون این دولت از همان روزی که روی کار آمد وسط مردم رفته به گونه‌ای که رئیس‌جمهور طی یک سال 31 سفر استانی داشته و با احتساب سفرهای دیگر هر ماه سه سفر انجام شده است.

بهادری جهرمی در پایان گفت: این دولت اهل شنیدن حرف مردم و رفتن به دانشگاه خواهد بود و تاکنون نیز حدود 55 دانشگاه فقط از بنده دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =