چگونه بدون رمز اکانت خود را از اینستاگرام حذف کنیم؟

اینستاگرام یک نرم افزار است که برای سیستم عامل های اندروید، ios و مایکروسافت ویندوز در دسترس است. این نرم افزار در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر بنا نهاده شده است. یکی از پرهوادار ترین نرم افزارهای موجود اینستاگرام است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،تعداد کاربرانی که در اینستاگرام فعال هستند یک میلیارد و ۸۲ میلیون نفر است. حال در میان کاربران اینستاگرام هستند افرادی که به هر دلیلی می خواهند در این شبکه اجتماعی دیگر فعالیتی نداشته باشند و یا به صورت موقت نمی خواهند فعالیت داشته باشند و خواهان حذف حساب و اکانت خود در اینستاگرام هستند.

بیشتر بخوانید:

میزان گردش مالی اینستاگرام در ایران چقدر است؟

برای حذف اکانت اینستاگرام باید پسوردی که موقع ایجاد حساب اینستاگرام داده شده است را دانست. اما ما در این مقاله به حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن رمز یا پسورد پرداخته ایم تا به کسانی که به هر دلیلی پسورد را در دسترس ندارند یا فراموششان شده است و خواهان حذف حساب خود هستند کمک کوچکی کرده باشیم. در ادامه مطالب با ما باشید.

حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده باشد این است، که حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن رمز امکان پذیر است یا خیر؟ باید گفت بله. حذف کردن اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد نیز امکان پذیر است اما این مورد هم شرایط خود را دارد. در این نوع حذف کردن حتما باید ایمیل ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام را داشته باشید.

نکته

حذف کردن اکانت اینستاگرام بدون داشتن رمز تنها زمانی امکان پذیر است که شما ایمیل ثبت نام یا شماره تلفن ثبت نام را داشته باشید.

انواع حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام دو نوع دارد: موقت و دائم

• موقت

این نوع حذف اکانت برای افرادی مناسب است که مدتی در اینستاگرام فعالیت داشته اند و از این نرم افزار در گوشی خود به راحتی استفاده کرده اند. اما به هر دلیلی تصمیم می گیرند برای مدتی در اینستاگرام فعالیت نداشته باشند و از اکانت یا حسابی که در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده بودند استفاده نکنند و اکانت آن ها برای دوستان ، آشنایان و خانواده قابل مشاهده نباشد. در این صورت می توان از حذف اکانت موقت استفاده کرد.

• دائم

 اما گاهی بعضی از افراد تصمیم دارند که برای همیشه اکانت خود را حذف کنند و برای این انجام این کار بسیار مصمم و جدی هستند. در این صورت می توان از حذف کردن اکانت به صورت دائمی استفاده کرد.

نکات مهم در مورد حذف اکانت اینستاگرام

• حذف کردن اکانت اینستاگرام باعث می شود تا به طور کلی صفحه خود را از دست بدهید و امکان برگرداندن آن به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

• با حذف کردن اکانت خود تمامی فعالیت هایی که در اینستاگرام انجام داده اید به طور کلی حذف می‌شوند. مانند لایک کردن پست های مختلف ، کامنت گذاشتن زیر پست های مختلف ، پست هایی که در صفحه خود به اشتراک گذاشته اید ، پیام هایی که در دایرکت به افراد داده اید و... .

• بعد از حذف اکانت باز کردن حساب یا اکانت جدیدی به آیدی قبلی شما امکان پذیر نیست.

• غیر فعال کردن حذف اکانت به صورت موقت این امکان را به شما می دهد تا به صورت موقت آن را حذف کنید. با این کار بعد ها می توانید اکانت خود را بدون هیچ تغییری برگردانید.

روش های حذف اکانت اینستاگرام

برای حذف کردن اکانت اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد که افراد می‌ توانند بنا به شرایطشان و در دسترس بودن روش ها یکی را انتخاب کنند. حذف اکانت از طریق سایت و گوشی از روش های حذف است. در ادامه در مورد حذف اکانت اینستاگرام با روش و با استفاده از گوشی بیشتر بحث می کنیم.

حذف کردن اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

این روش یکی از قابلیت هایی است که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است. در نسخه های قدیمی حتما برای حذف اکانت ، افراد باید به سایت اصلی اینستاگرام سر می زدند.

چگونه بدون رمز اکانت خود را از اینستاگرام حذف کنیم؟

برای این که با این روش ، اکانت خود را حذف کنید باید ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. بعد از آن وارد صفحه اصلی خود و بخش پروفایل شوید و بر روی سه خط موازی که در سمت راست وجود دارد کلیک کنید. سپس پنجره ای برای شما باز می شود و شما باید بر روی بخش  settingsکلیک کنید.

چگونه بدون رمز اکانت خود را از اینستاگرام حذف کنیم؟

با کلیک کردن یک پنجره که حاوی بسیار زیادی تنظیمات است برای شما باز می شود. در این صورت شما باید بر روی help کلیک کنید و با کلیک کردن بر روی آن وارد بخش helpcenter شوید.

چگونه بدون رمز اکانت خود را از اینستاگرام حذف کنیم؟


اگر رمز اکانت خود را فراموش کرده اید برای حذف اکانت وارد forget password شوید

در این حالت شما وارد بخش مرورگر اینستاگرام می شوید و باید بر روی  managing  your account کلیک کنید و بعد بر روی deleted account کلیک کنید.

 با وارد شدن به بخش  deleted account اینستاگرام سوالی را از شما می پرسد که چرا خواهان حذف اکانت خود هستید؟ و گزینه های زیادی را برای شما باز می کند.

با این سوال اینستاگرام قصد دارد تا اگر مشکلی در اکانت خود دارید را برای شما برطرف کند و شما را از حذف اکانت منصرف کند. بنا به شرایط ، شما دلیل حذف اکانت خود را انتخاب می کنید و اگر هیچ دلیلی برای حذف اکانت نداشته باشید می توانید گزینه  something else  را انتخاب کنید.

چگونه بدون رمز اکانت خود را از اینستاگرام حذف کنیم؟

برای این که اکانت را حذف کنید باید دو مرتبه رمز حساب خود را وارد کنید. دلیل وارد کردن دو مرتبه رمز این است که اینستاگرام بداند صاحب اصلی اکانت برای حذف کردن آن اقدام کرده است نه فرد دیگری.

چگونه بدون رمز اکانت خود را از اینستاگرام حذف کنیم؟

حال اگر رمز حساب خود را فراموش کرده اید باید وارد بخش forget password شوید و یک رمز جدید برای اکانت خود انتخاب کنید و سپس برای حذف کردن اکانت خود اقدام نمایید. حذف اکانت شما با موفقیت انجام شد.

نکته

توجه داشته باشید اطلاعات حساب خود را در اختیار فرد و یا افراد دیگر قرار ندهید. زیرا اگر فردی اطلاعات حساب شما را داشته باشد به راحتی می تواند برای حذف کردن آن اقدام نماید.

امیدوارم مطالب گفته شده برای شما  مفید و کارآمد بوده باشد.

منبع:سایت خبری بیتوته

انتهای پیام/

کد خبر: 1159760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =