اعتراف بایدن به شکست در مجلس نمایندگان

جو بایدن رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا با انتشار یک بیانیه به شکست این حزب در انتخابات مجلس نمایندگان این کشور اذعان کرد و به جمهوری‌خواهان تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، به دنبال انتشار گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی درباره تسلط جمهوری‌خواهان بر مجلس نمایندگان، جو بایدن در این باره بیانیه صادر و به شکست دموکرات‌ها اذعان کرد.

بیشتر بخوانید 

پمپئو از عملکرد بایدن در قبال ناآرامی‌های ایران انتقاد کرد

رسانه‌های آمریکایی بامداد پنجشنبه (به وقت تهران)، حزب جمهوری‌خواه را صاحب اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا معرفی کردند.

این رسانه‌ها از جمله «آسوشیتدپرس»، «سی‌ان‌ان»، «ان‌بی‌سی»، «سی‌بی‌اس» و «اِی‌بی‌سی» اعلام کردند که بر اساس ارزیابی‌های آنها، جمهوری‌خواهان با تعدادی بین ۲۱۸ تا ۲۲۳ کرسی، صاحب اکثریت مجلس نمایندگان می‌شوند.

به گزارش رویترز، بایدن با انتشار یک بیانیه تصریح کرد: «من به (کوین) مک کارتی رهبر (جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان) به خاطر کسب اکثریت مجلس نمایندگان توسط جمهوری‌خواهان تبریک می‌گویم و آماده همکاری با جمهوری‌خواهان مجلس هستم تا نتایجی را برای خانواده‌های کارگران نتیجه‌بخش باشیم».

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «من با همه- جمهوری‌خواه یا دموکرات که مایل به همکاری با من باشد کار خواهم کرد تا نتیجه‌ای برای آنها (خانواده‌های کارگران) به ارمغان بیاورم».

جو بایدن دموکرات البته این هشدار را هم مطرح کرد که آینده آمریکا نباید دچار جنگ سیاسی و حزبی قرار بگیرد و مردم آمریکا از دولت می‌خواهند که برای آنها کار انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =