سرانجام طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت چه شد؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین پیگیری های صورت گرفته قرار شده تا جلسه مشترکی بین مجلس و دولت درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برگزار شود تا در مسیر اجرای این قانون با مشکل مالی مواجه نشویم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ولی اسماعیلی، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیان کرد: جزئیات این طرح چکش کاری شده و  آخرین جلسه مهمی که پیرامون این طرح برگزار شد روز سه‌شنبه هفته گذشته با حضور رئیس مجلس بود که در این جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی به رئیس مجلس تاکید داشتند که نمایندگان با ۱۶۰ امضا درخواست دارند که این طرح برای بررسی با اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

ساماندهی نیروهای شرکتی به معنای جذب و استخدام نیست

وی در ادامه اظهار کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی نیز درخواست داشتند که جلسه مشترکی با دولت برگزار شود تا این طرح با مشکل بار مالی از سوی دولت مواجه نشود. اعضای کمیسیون قانع شدند تا جلسه مشترکی با دولت در این موضوع تشکیل شود. بنا شد در همین هفته که نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه رفته اند، اگر امکان پذیر بود این جلسه تشکیل شود در غیر این صورت در هفته بعدی در اولین فرصت این جلسه تشکیل شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تصریح کرد: قرار شد بعد از این جلسه، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن مجلس رسیدگی شود. اگر هم بر فرض محال با دولت هماهنگ نشدیم این صحن علنی مجلس است که باید تصمیم بگیرد بررسی این طرح در مجلس ادامه یابد یا منتفی شود.

اسماعیلی با بیان اینکه مجلس به جد به دنبال تصویب این طرح است، تصریح کرد: تاکید بر این بود که اگر دولت همراه شود زودتر به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1160434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =