جبلی: طرح دیدگاه‌های مختلف هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند

رئیس سازمان صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، پیمان جبلی در گفتگویی، درباره این‌که پس از وقوع اعتراضات و اتفاقات اخیر کشور صداوسیما در یک رویکرد جدید برنامه‌های مناظره‌گونه‌ای برگزار کرد که از جریان‌های سیاسی مختلف در این برنامه‌ها حضور داشتند، آیا قرار است این برنامه‌ها ادامه پیدا کرده و آیا قرار است صداوسیما در این خصوص فراجناحی عمل کند، گفت: این رویکرد مرتبط با شرایط فعلی که در آن به سر می‌بریم نیست، این رویکرد از ابتدای دوره جدید در دستور کار بوده است.

بیشتر بخوانید

اعتراض و تکثر آرا در تعارض با حفظ اقتدار کشور نیست/ ناتوانی تیم اقتصادی دولت؛ عامل بروز ناآرامی‌های اجتماعی

رئیس صداوسیما خاطرنشان کرد: مطالعه و آسیب‌شناسی که در مورد برنامه‌های مناظره گونه‌ای که سال‌ها قبل در رسانه ملی تولید و پخش شده بود صورت گرفته است و نگاه ما مبتنی بر این آسیب‌شناسی بود که ما این کار را انجام دادیم.

وی تاکید کرد: شاید همزمانی این برنامه‌ها با اتفاقاتی که رخ داده یکی شده است اما این رویکرد ما از ابتدای دوره جدید بوده است.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند. همین رویکرد نشان‌دهنده اعتماد به نفسی است که نظام به بنای خودش نسبت به رویکردهایش دارد.

وی ادامه داد: رویکردهای صداوسیما نشان‌دهنده این روند است که خودمان هم در دوره جدید اعلام کردیم و ادامه خواهیم داد. البته همان‌طور که گفتیم تلاش می‌کنیم به آسیب‌های برنامه‌های دوره پیش توجه شود که تکرار نشود و این روند را به طور مستمر ادامه خواهیم داد.

جبلی درباره ضرورت اداره صداوسیما با نگاه فراجناحی ، عنوان کرد: با آسیب‌شناسی دوره‌های قبل و برنامه‌هایی که در این حوزه در قالب مناظره‌ای اجرا شده بود در همین راستا تلاش می‌کنیم. برنامه «شیوه» هم نشان داد رویکرد ما در همین این سمت و سو است و سعی داریم بتوانیم دیدگاه‌های مختلف را در فضای آرام با شکل متناسب و مناسب و منصفانه بررسی کنیم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1161991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =