حماس: جنایت صهیونیست‌ها در جنین را بی پاسخ نمی‌گذاریم

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت دو فلسطینی تاکید کرد که جنایت صهیونیست‌ها در جنین بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس  در واکنش به شهادت «محمد السعدی» و «نعیم الزبیدی»  از اعضای گردان جنین  اعلام کرد: خون شهدا هرگز پایمال نخواهد شد و عاملی برای تشدید مقاومت و درگیری با اشغالگران خواهد بود. جنایت صهیونیست‌ها در جنین نیز بی پاسخ نخواهد ماند.

وی از مردم فلسطین خواست تا برای دفاع از بیت المقدس و الاقصی، رویارویی و درگیری با رژیم صهیونیستی را تشدید کنند.

اسماعیل رضوان افزود:همانطور که ما در قدس و کرانه باختری فراخوان دادیم تا به مسجد الاقصی بروند و آنجا را ببندند و نقشه‌های صهیونیست‌ها را برای تحمیل واقعیت‌های جدید در میدان خنثی کنند.

رضوان تاکید کرد : مقاومت راه مناسب برای پاسخ به این جنایت را خواهد یافت و اجازه نخواهد داد جنایات دشمن علیه مقدسات و فلسطینی‌ها ادامه یابد.

حماس روز گذشته اعلام کرد : تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت ما و تلاش‌های آن برای متوقف کردن مقاومت به نتیجه نمی‌رسد و اقدامات این رژیم بر صخره استوار و شجاعت مردم قهرمان ما که به عدالت آرمان خود ایمان دارند برخورد خواهد کرد.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند پس از یورش نظامیان صهیونیست  به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری در اوایل صبح امروز 2 جوان فلسطینی شهید و  3 تن دیگر زخمی شدند.

در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه، درگیری مسلحانه‌ای بین آنها و نیروهای مقاومت فلسطینی  رخ داد.

در درگیری بین نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین، «محمد السعدی» و «نعیم الزبیدی» 2 جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شدند.

رژیم صهیونیستی  در جنایت خود در کرانه باختری رود اردن روز سه شنبه  پنج شهروند فلسطینی از جمله دو برادر را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رساند.

گروه فلسطینی عرین الاسود (بیشه شیران) در بیانیه‌ای شدیداللحن، چهارشنبه  را روز خشم عمومی در تمامی شهرهای کرانه باختری، قدس اشغالی و تمامی نقاط برخورد اعلام کرد.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی حملات خود علیه کرانه باختری را به شدت افزایش داده و تنها طی دو روز دستکم 9 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسانده است.

طی چند ماه اخیر یورش‌های نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری و بازداشت و به شهادت رساندن فلسطینیان شدت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =