خوشحالی رونالدو پس از گلزنی النصر + فیلم

تیم فوتبال النصر توانست با نتیجه ۲ بر صفر الطائی را مغلوب کند و رونالدو حین گلزنی تیم اش خوشحالی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که با تصمیم غافل‌گیر کننده خودش به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست پس از مراسم معارفه خود، با وجود تلاش النصر برای صدور کارت بازی، این بازیکن با توجه به پر بودن لیست بازیکنان خارجی این تیم و همچنین محرومیت دو جلسه‌ای رونالدو در دوران حضورش در منچستر یونایتد باعث شد تا نتواند در بازی برابر الطائی، النصر را همراهی کند.

رونالدو ۲ بازی النصر را از دست داد

شاگردان رودی گارسیا در غیاب رونالدو توانستند با ۲ گل اندرسون تالیسکا میهمان خود را مغلوب کنند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند. رونالدو این دیدار را از جایگاه ویژه تماشاگر بود.

رونالدو در یک حرکت جالب و بعد پایان نیمه اول جایگاه ویژه را ترک کرد که خیلی از رسانه‌ها و هواداران فکر می‌کردند که این فوق ستاره از دیدن بازی تیم جدیدش خسته شده و به خانه برگشته است. اما کریس راهی سالن بدنسازی باشگاه شد تا تمرینات فردی خود را ادامه دهد و با آمادگی بیشتر خود را آماده بازی‌های بعدی کند.

در سالن بدنسازی بازی النصر برابر الطائی پخش شد و کریستیانو رونالدو در کنار تمرین کردن بر روی دوچرخه ثابت بازی را هم دنبال و از گلزنی تالیسکا ابراز خوشحالی کرد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۹ امتیازی شد و با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده بندی باقی ماند البته الشباب یک بازی کمتر دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =