زن در جامعه غربی به پوچی و هیچی رسیده است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس جهان غرب را یک جهان ورشکسته اخلاقی خواند که رو به زوال است و زنان آنان نیز به دلیل نداشتن یک الگوی معنوی مناسب به پوچی و هیچی رسیده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس، در حاشیه تجلیل  از مقام زن، با تبریک ولادت با سعادت بانوی مطهره، حضرت فاطمه زهرا(س)، ایشان افتخار جهان اسلام و الگوی زنان مسلمان خواند که بانوان توانسته اند با الگو برداری از اخلاق، رفتار و منش این یگانه بانوی عالم، به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

محققان حکمت اسلامی باید در زمینه حکمت و خانواده تحقیق کنند

محمد حیدری نارمندی، جهان غرب را یک جهان ورشکسته اخلاقی خواند که رو به زوال است و زنان آنان نیز به دلیل نداشتن یک الگوی معنوی مناسب به پوچی و هیچی رسیده اند و علت روی آوری آنان به جهان اسلام نیز همین معنویات و شاخص های دینی است که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و اقبال روشنی به روی آنان گشوده است.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی آسمانی است که در هیبت زن ظهور پیدا کرده تا با کامل ترین دین الهی، یعنی دین مبین اسلام،  هدیه ای برای الگو برداری زن مسلمان باشد و این مهم باید توسط بانوان مسلمان مورد عنایت ویژه قرار گیرد و اشاعه فرهنگ دینی با رویکرد تمدن سازی اسلامی باید با همین دیدگاه رشد و توسعه پیدا کند.

زن در جامعه غربی به پوچی و هیچی رسیده است

حیدری نارمندی، با اشاره به شاخص های شخصیتی و عاطفی زن در اسلام، او را موجودی مهربان، با عاطفه و سرشار از احساس خواند که تنها «مادر بودن»،  خود برای معرفی مقام زن در اسلام کافی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در اسلام از بانوان دانشگاهی خواست با تنویر افکار عمومی و تبیین اندیشه های اسلامی راه رشد و بالندگی را در فرهنگ عفاف و حجاب رقم بزنند.

حیدری نارمندی در پایان با گرامی داشت این روز بزرگ، با اهدا و تبریک خجسته زاد روز بانوی بزرگ اسلام  به بانوان دانشگاهی از آنان خواست تا با حرکت در مسیر اسلام و انقلاب، آرمانهای شهدای عزیز را گرامی دارند و با رفتار و اخلاق اسلامی مقام زن را به جایگاه واقعی خود نزدیک کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1167545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =