وزیر ورزش: محرومیت استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان تمام شده

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت درباره بازگشت سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا عنوان داشت: محرومیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پیرامون تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: منتظر و پیگیر اعلام فدراسیون فوتبال در این باره هستیم و منتظریم تا درباره ایرانی و یا خارجی بودن سرمربی هم تصمیم گرفته شود.

وی در رابطه با آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف بیان داشت: مراحل انتخابات فدراسیون ژیمناستیک طی شده و ثبت نام انتخاباتی هم انجام شده. پروسه‌ها در حال رفتن به سمت مجمع انتخاباتی است؛ فدراسیون دوچرخه سواری هم همین طور. این فدراسیون‌ها مانند هم هستند، می‌دانید که این فدراسیون‌ها از قبل مانده بودند و این مراحل ثبت‌نام انجام شده که در مرحله بررسی صلاحیت‌ها قرار گرفته و انشاالله سر موعد مقرر که اعلام شده انتخابات برگزار خواهد شد.

سجادی: رئیسی قول همه‌نوع همکاری بودجه‌ای را داده است

سجادی درباره بازگشت سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا عنوان داشت: محرومیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده و ممیزی جدید و بررسی‌های جدید برای اخذ مجوز حرفه‌ای در حال انجام است. هر دو باشگاه با راهنمایی فدراسیون فوتبال در حال تلاش هستند تا بتوانند مجدداً مجوز را اخذ کنند. آن دوره یک ساله محرومیت به اتمام رسیده و الان مشکلی برای شرکت ندارند، فقط باید مجدداً این مجوز صادر بشود که الان با هماهنگی فدراسیون این کارها در حال انجام است.

دستورالعمل‌ها موارد شاخص‌ها و فاکتورها مدنظر AFC یک به یک در حال رسیدگی هستند تا این مجوز صادر شود و انشالله دوباره شرکت کنند.

او در مورد صعود تاریخی تیم ملی هندبال تصریح داشت: در مسابقات جام جهانی هندبال مردان که در لهستان برگزار می‌شود، برای اولین بار با امتیازاتی که کسب شده و بردی که در مقابل کشور شیلی به دست آمد؛ به مرحله اصلی صعود کردیم. اسپانیا که تیمی مطرح و مدعی است و مونته‌نگرو را هم در گروه ما بودند اما برای اولین بار به مرحله نهایی جام جهانی هندبال صعود کردیم که جای تبریک و خسته نباشید به اعضای تیم ملی را هم دارد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به موفقیت‌های تیم هاکی روی یخ گفت: یکی از رشته‌هایی که الان متناسب با این فصل در فصل زمستان است؛ ورزش های زمستانی هستند. انواع هاکی ها و انواع اسکیت ها که حدود ۱۲ یا ۱۳ رشته هستند، بخش جذابی را تشکیل دادند. هاکی روی یخ ما در سال‌های اخیر حرکات و فعالیتهایی را شروع کرده بود و خوشبختانه در یک سال و نیمی که الان پشت سر گذاشتیم، این رشته فوق العاده جدی گرفته شد که تیم دختران و پسران ایران در رقابت های بین المللی کشورهای اسلامی شرکت کردند که هر دو تیم ما نایب قهرمان مسابقات شدند و مقدمه خیلی خوب شد برای حضور در رقابت های آسیایی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =