ارتباط مستقیم و رودررو با دانشجویان در محیط دانشگاه افزایش یابد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازم است ارتباط مستقیم و رودررو با دانشجویان در محیط دانشگاه افزایش یابد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هم‌اندیشی معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای ویژه و سطح یک دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

زن در جامعه غربی به پوچی و هیچی رسیده است

فرزاد جهان‌بین در این نشست با تأکید بر اهمیت اقطاب اثرگذار در فعالیت های فرهنگی دانشگاه، گفت: نقش اقطاب اثرگذار مانند معلم، استاد، مدیریت، خانواده و محیط‌های رفاقتی جامعه بسیار برجسته است و باید به آن توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه لازم است ارتباط مستقیم و رودررو با دانشجویان در محیط دانشگاه افزایش یابد، اظهار داشت: اگر این ارتباط صورت نگیرد و مدیریت نشود، ممکن است باعث به وجود آمدن یک فضای دوقطبی شود که البته مطلوب نخواهد بود. در این زمینه اساتید بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارند و قطعاً تأثیری دوچندان در برقراری این ارتباط خواهند داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است با اتخاذ سیاست های درست، از دانشجویان هوادارانی واقعی برای انقلاب اسلامی و دین بسازیم. دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک میلیون و 250 هزار دانشجوست که همین امر مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی را مضاعف می کند. در این زمینه بیشترین نقش را اساتید دانشگاه برعهده دارند و لازم است واحدهای دانشگاهی تمام تلاش خود را در توان‌افزایی اساتید و اعضای هیأت علمی به کار ببرند.

وی با بیان اینکه پس از هوادارسازی، دو موضوع «عنصر» و «عضو» از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: در این زمینه نیز اساتید، تشکل های دانشجویی و شبکه‌سازی نقش پررنگی دارند.

فرزاد جهان‌بین همچنین بر لزوم کاهش تصدی‌گری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری جشنواره های امامت و مهدویت، برگزاری جلسات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، برگزاری شوراهای تعامل خانواده و دانشگاه، برگزاری جلسات فکری و... تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168849

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =