توضیحات کارگردان فیلم کاپیتان درباره انتخاب پژمان بازغی / حمزه‌ای: نمی‌دانستم که می‌توانم با کودکان کار کنم یا نه

نشست خبری فیلم کاپیتان با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم کاپیتان با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

محمد حمزه‌ای کارگردان‌فیلم کاپیتان در نشست خبری این‌فیلم که عصر امروز در کاخ جشنواره فیلم فجر برگزار شد، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از ۵ سال در خدمت شما هستم، فیلمی که شما امروز دیدید ۵ تا اشکال فنی فاحش داشت.

وی افزود: خیلی تلاش می‌کنم‌ در حوزه‌های متفاوتی تجربه کنم، زمانی که این قصه به من پیشنهاد داده شد به نظرم رسید که کار کردن با بچه‌ها می‌تواند چالش بزرگی باشد و کار سختی است و نمی‌دانستم که می‌توانم موفق باشم یا خیر.

حمزه‌ای تصریح کرد: این کودکان دو ماه تمام بدون وقفه با ما همکاری کردند. من همیشه معتقدم که فیلمنامه می‌تواند بازیگر و لوکیشن را مشخص کند.

امیر حسین بیات بازیگر خردسال فیلم کاپیتان، گفت: زمانیکه برای این نقش انتخاب شدم، باورش نمی‌کردم اما بعد از اینکه تست دادم و انتخاب شدم. سختی‌های خودش را داشت.

بیات مطرح کرد: خاله خودم بخاطر سرطان از دنیا رفت و بخاطر همین در ابتدا این نقش را دوست نداشتم اما با خودم کنار آمدم. نقش عیسی‌ خیلی سخت بود و برای آن تمرین زیادی کردم.

شایان دارمی پور بازیگر خردسال این فیلم، گفت: کارم را با تبلیغات شروع کردم و این اولین فیلم طولانی که من بازی کردم و تهران‌ به دنیا آمدم اما اصالتا آبادانی هستم.

ارغوان شعبانی بازیگر خردسال فیلم کاپیتان، تصریح کرد: آقای حمزه‌ای با من خیلی مهربان بود و با ایشان ارتباط خوبی گرفتم.

حمزه‌ای درباره انتخاب پژمان بازغی در این فیلم گفت: این قصه را به آقای بازغی پیشنهاد دادیم و ایشان دوست داشتند و پذیرفتند.

کارگردان این فیلم تصریح کرد: عیسی بچه‌ای که در حاشیه‌ شهر زندگی می‌کند و چون مادر سرش نبوده خودساخته و بزرگ تر از سنش است.

کد خبر: 1170514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =