۳۱۰ آتش‌نشان برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالت آماده‌باش قرار گرفتند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌باش ۳۱۰ نفر از آتش‌نشانان پایتخت در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  قدرت‌اله محمدی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:‌ برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۹۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی و ۷۳ دستگاه موتور سیکلت عملیاتی همراه با ۳۱۰  آتش‌نشان در ۱۶۷ نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی مستقر خواهند شد.  

وی با بیان اینکه استقرار آتش‌نشانان از حدود ساعت شش صبح روز شنبه ۲۲ بهمن آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت، گفت‌: علاوه بر استقرار آتش نشانان در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، چندین ایستگاه ثابت آتش نشانی که در مسیرهای شرق به غرب خیابان‌های آزادی، انقلاب و ضلع شمالی میدان آزادی و میدان فتح قرار دارند و همه ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی موجود در سطح پایتخت و ۱۹ گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می کنند، به عنوان پایگاه های پشتیبانی آماده انجام خدمت خواهند بود.

اژه‌ای: مردم در ۲۲ بهمن حماسه خواهند آفرید

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این روز، مدیران عملیاتی آتش‌نشانی با خودروهای سازمانی به طور مستمر به گشت‌زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز ۲۲ بهمن هم پای مردم تهران در راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری می کنند.

محمدی از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =