حواشی روز پایانی جشنواره فیلم فجر ۴۱| از گریم متفاوت لیلا بلوکات در فیلم آنها مرا دوست داشتند تا نامزد نشدن بابک حمیدیان برای بهترین بازیگر مرد

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در روز پایانی با حواشی گوناگونی همراه بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر کار خود را با اکران دو فیلم و اعلام نامزدهای سیمرغ بلورین در هر بخش خاتمه داد.

حواشی روز نهم جشنواره فیلم فجر | از خلق داستانی شاعرانه از یک زندگی خانوادگی تا پخش آخرین اثر محمدحسین لطیف در مقام کارگردان + فیلم

در سانس اول روز پایانی جشنواره فجر، فیلم آن ها مرا دوست داشتند پنجمین تجربه سینمایی محمدرضا رحمانی به اکران درآمد. از نکات جالب توجه درباره این فیلم می‌توان به گریم متفاوت لیلا بلوکات اشاره کرد که بسیار متمایز از سایر نقش‌های است که تا کنون از او دیده‌ایم.

این فیلم که در ژانر اجتماعی ساخته شده با معرفی چهره‌های جدید به سینما خواسته تا با محوریت قرار دادن یک موضوع انسانی به چالشی جدید بپردازد.

جشنواره چهل و یکم اگرچه شروع ضعیفی داشت اما اکران سینما متروپل توانست پایانی شورانگیز برای این دوره از جشنواره رقم بزند.

سینما متروپل جدیدترین ساخته سینمایی محمدعلی باشه‌آهنگر، فیلمساز مطرح سینمای دفاع مقدس است که آثار درخور توجهی به ویژه در دهه ۸۰ و ۹۰ ساخته

او در این فیلم به ماجرای راه اندازی سینمای متروکه متروپل آبادان در دل جنگ و محاصره شهر پرداخته است.

سینما مترو پل پایان شگفت انگیز جشنواره چهل و یکم بود، فیلمی ۲ ساعت و نیمه که سروشکل درست آن هم باعث نشد از تیغ انتقادات در پرداخت به مساله در امان بماند.

نامزد نشدن بابک حمیدیان برای بهترین بازیگر مرد به خاطر بازی در فیلم غریب حاشیه پررنگ بخش اعلام نامزدهای سیمرغ و آخرین روز اکران بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =