لیورپول صلاح را به فروش می‌رساند

لیورپول قصد دارد ستاره مصری خود را در بازار نقل و انتقالات بفروشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از تلگراف،‌ بهترین فصل گلزنی صلاح با لیورپول، اولین فصل او است که در آن ۳۱ گل در لیگ برتر به ثمر رساند. با در نظر گرفتن پنالتی‌ها او به‌ طور تقریبی هر ۹۰ دقیقه یک گل به ثمر رساند ولی رفته رفته افت کرد. در هر یک از چهار فصل بعدی لیگ برتر، صلاح بین ۱۹ تا ۲۳ گل به ثمر رساند ولی در این فصل افت او با افت لیورپول همزمان شده است.

صلاح ژوئن آتی ۳۰ ساله خواهد شد و اگر قصد دارد راهی تیم دیگری شود باید در همین تابستان اقدام کند در غیر این صورت ممکن است دیگر نتواند راهی یک تیم بزرگ شود. 

کلوپ: لیورپول در بحران است!

صلاح در کنار سادیو مانه و روبرتو فیرمینو درخشش بسیار خوبی داشت ولی رفتن مانه به بایرن مونیخ و مصدومیت‌های فیرمینو باعث شد تا صلاح هم کارآیی لازم را در تیم نداشته باشد.

باشگاه انگلیسی آماده فروش این مهاجم در فصل نقل و انتقالات تابستانی است چرا که این بازیکن پس از امضای قرارداد جدید با افزایش دستمزد قابل توجه، انتظارات مدیران این تیم را برآورده نکرد.

پی اس جی، رئال مادرید و بایرن مونیخ در حال حاضر از جمله تیم‌هایی هستند که خواستار جذب صلاح هستند. 

در حساس‌ترین دیدار هفته در لیگ جزیره امروز دوشنبه(۲۴ بهمن) یک دیدار حساس برگزار می‌شود و دو تیم لیورپول و اورتون در داربی مرسی ساید برابر هم به میدان می‌روند.

لیورپول اخیرا در جام حذفی از برایتون شکست خورد و حذف شد و در لیگ برتر نیز بخت چندانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. لیورپول در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به دیدار رئال مادرید برود که تکرار فینال فصل قبل این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =