سردار رادان: باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد

فرمانده کل انتظامی گفت: از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند از آن‌ها می‌خواهیم که به ما اطلاع دهند و انتقاد آن‌ها را خواهیم پذیرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید فراجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد و بر همین اساس امروز از همکاران خواستیم تا علاوه بر عملیات علیه عمده‌فروشان و تولیدکنندگان، حتما نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر اهتمام لازم را داشته باشند.

سردار رادان:پلیس با حفظ اقتدار با قانون شکنان برخورد خواهد داشت

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اگر از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر ندیدند، از این جهت که آن‌ها را خوشحال کردیم از آن‌ها تشکر می‌کنیم و اگر در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند، از آن‌ها می‌خواهیم که به ما اطلاع دهند و انتقاد آن‌ها را خواهیم پذیرفت.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: امروز اعتقاد ما این است که حضور دکتر مومنی در ستاد مبارزه با مواد مخدر فرصتی برای کشور است و بهانه‌ای را نمی‌توانیم برای کار نکردن داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1171895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =