دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی دستیار تخصصی می‌شوند

مدیر کل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در یک اقدام جدید معاونان فرهنگی واحدهای سطح یک، دو، سه و ویژه می‌توانند دستیار تخصصی دانشجویی اخذ کنند گفت: برای افراد فعال در معاونت فرهنگی واحدهای دانشگاهی حقوق و دستمزد مناسب شامل تخفیف شهریه از ۲۰ درصد تا ۱۰۰ درصد برای جبران زحمات و بهره‌مندی از امکانات موجود است.

علیرضا زارع شهرآبادی، مدیر کل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز  از بکارگیری دانشجویان مستعد در حوزه فرهنگی خبر داد و افزود: در یک اقدام جدید معاونان فرهنگی واحدهای سطح یک، دو، سه و ویژه می‌توانند دستیار تخصصی دانشجویی اخذ کنند. در این اقدام معاون فرهنگی واحدهای دانشگاهی در راستای انجام امور و آموزش نیروی‌های مستعد دانشگاهی در عرصه مدیریتی می‌توانند از این افراد به عنوان دستیار تخصصی استفاده کنند.

ارائه تسهیلات کم بهره به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی

مدیر کل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برای افراد فعال در معاونت فرهنگی واحدهای دانشگاهی  حقوق و دستمزد مناسب شامل تخفیف شهریه از ۲۰ درصد تا ۱۰۰ درصد برای جبران زحمات و بهره‌مندی از امکانات لحاظ شده است.

به  گفته وی این اقدام در راستای برطرف سازی کمبود نیروی انسانی و  آموزش دانشجویان دغدغه‌ مند برای فعالیت در فضای فرهنگی و اقدامات مناسبی می‌تواند مناسب باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =