دختران مسموم شده در خوابگاه دانشگاه آزاد بروجرد در سلامت کامل هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با بیان اینکه دختران مسموم شده خوابگاه در سلامت کامل به سر می‌برند، گفت: هنوز دلیل بروز این حادثه مشخص نشده است.

محمدرضا معظمی گودرزی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره وقوع مسمومیت در خوابگاه دختران واحد بروجرد گفت: ۱۳ نفر از دختران دانشجوی ساکن در خوابگاه مجتمع دانشگاهی واحد بروجرد شب گذشته ۹ اسفند دچار مسمومیت شدند. 

دلیل مسمومیت دانش آموزان مشخص شد

وی با بیان اینکه این خوابگاه در مجتمع دانشگاهی واقع شده و امکان تردد دیگر افراد در این محوطه بعید است، افزود: این مسمومیت زنجیروار در برخی نقاط دیگر کشور رخ داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد درباره آخرین وضعیت سلامت دانشجویان تاکید کرد: شب گذشته ۱۳ نفر از دانشجویان با علائم مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شدند و تمامی افراد چند ساعت بعد بهبود یافته و به خوابگاه منتقل شدند و مشکل خاصی برای افراد بروز نکرده است. البته این اتفاق را نمی‌توان مسمومیت عنوان کرد چون برای این افراد عوارض مختلفی همچون تنگی نفس، تپش قلب و دیگر علائم بروز کرده  است.

وی در پاسخ به این سوال که به فرد یا افراد  خاصی نسبت به بروز این مسومیت سوءظن دارید، افزود: خیر. خوابگاه در محلی واقع شده که هیچ فرد غیر مرتبط به آن دسترسی ندارد و فقط محل تردد دانشجویان دختر است و از ساعت ۱۹:۳۰ به بعد کسی از آن محوطه ورود و خروج ندارد.

معظمی گودرزی درباره چرایی بروز حادثه گفت: تاکنون در کشور مسبب بروز این حوادث شناسایی نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در پاسخ به این سوال که برای عدم تکرار این مسمومیت چه تصمیماتی اتخاذ شده است؟ ادامه داد: قبل از بروز این اتفاق تمامی راه‌های ورودی به خوابگاه گرفته شد و اقدامات محافظتی لحاظ شده بود، اما تاکنون کسی درباره چرایی بروز این مسمومیت و علل آن اطلاعی در دست ندارد. همچنین تدابیر لازم قبل از بروز این مسمومیت اعمال شده اما چرایی بروز آن مشخص نیست. هم اکنون خوابگاه در وضعیت عادی قرار دارد. 

خبرنگار: محمد شاکری
انتهای پیام/

کد خبر: 1173216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =