نیازمند یک جهش در افزایش بودجه سال آینده هستیم

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه بودجه این سازمان برای سال آینده حدود یک سوم تا ۵۰ درصد رشد داشته است، گفت: این مبلغ کافی نیست و دانشگاه‌های ما نیازمند یک جهش در افزایش بودجه سال آینده هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هاشم داداش پور با تاکید بر اینکه بودجه این سازمان برای سال آینده حدود یک سوم تا ۵۰ درصد رشد داشته است، گفت: این مبلغ کافی نیست و دانشگاه‌های ما نیازمند یک جهش در افزایش بودجه سال آینده هستند. اظهار کرد: بودجه سال آینده حوزه رفاهی دانشجویان هنوز قطعی نشده است چرا که رقم این بودجه در کمیسیون تلفیق مدام تغییر می‌کند و نمی‌توان به طور دقیق در مورد آن اظهار نظر کرد.

هزینه خوابگاه‌های استیجاری چگونه تعیین می‌شود؟

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: این سازمان رایزنی‌های زیادی با مسئولان مختلف در خصوص میزان افزایش بودجه سال آینده حوزه رفاهی دانشجویان انجام داده است و باید ببینیم در نهایت مسئولان چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهند کرد.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان تصمیم‌گیر این است که دانشگاه‌های کشور را در تصویب نهایی بودجه در یابند و کمک کنند جهش علمی که در این مراکز اتفاق افتاده است، همچنان ادامه داشته باشد و کاهش شتاب رشد بودجه‌ها منجر به کاهش روند توسعه علمی کشور نشود.

داداش پور با تاکید براینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ بودجه سازمان امور دانشجویان یک سوم تا ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: به نظر من این میزان افزایش کافی نیست و دانشگاه ها ما نیازمند یک جهش اساسی در زمینه افزایش بودجه سال آینده هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1173615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =