انیمیشن نیازمند سوژه‌های فانتزی / دغدغه‌مان در ساخت بچه زرنگ جذب مخاطب کودک بود

کارگردان انیمیشن سینمایی بچه زرنگ گفت: فانتزی بودن سوژه‌های انیمیشن همیشه اهمیت خاصی داشته و دغدمان این بود که بتوانیم در این فیلم از این طریق جذب مخاطب کنیم.

بهبود نکوئی کارگردان انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره ایده اصلی شکل‌گیری قصه این انیمیشن اظهار کرد: فانتزی بودن سوژه‌های انیمیشن همیشه اهمیت خاصی داشته و از آنجایی که ارتباط انسان و حیوان هم برای مخاطب کودک جذابیت دارد، دغدغه‌مان این بود که این ارتباط را در این فیلم پُر رنگ و مهم نشان دهیم.

ایران برای رقابت با انیمیشن‌سازان بزرگ دنیا چه نیاز دارد؟ / نباید تبدیل به کارگران بزرگ خارجی شویم

وی در ادامه با اشاره به سختی‌های ساخت انیمیشن عنوان کرد: ساخت فیلم در این حوزه نیازمند حمایت‌های دولتی است اما از آنجایی که در ارائه این حمایت‌ها همیشه سلیقه‌ای برخورد شده، بیشتر دردسرساز بوده تا کمک‌کننده و ما به عنوان سازنده نوع حمایتی که خواسته‌ایم با نوع حمایتی که داشته‌ایم متفاوت بوده و بیشتر جنبه دخالت داشته است.

نکوئی افزود: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که شرکت‌های خصوصی بتوانند سر پا بمانند و شرایط مالی خوبی داشته باشند بهترین اتفاق برایشان رخ خواهد داد و بهتر است که دولت در این زمینه کمک‌های لازم را ارائه کند.

وی افزود: انیمیشن جزو صنایعی به شمار می‌رود که اگر در کشوری رونق بگیرد نشانه رشد آن کشور است، به همین دلیل بسیاری از کشورها بر روی این صنعت متمرکز شده و بسیار برنامه‌ریزی شده بر روی آن سرمایه‌گذاری می کنند.

کارگردان انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در پایان تاکید کرد: ما تمام تلاشمان بر این بوده که بتوانیم مخاطب کودک را جذب کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =