نگرانی اسرائیلی‌ها از آینده امنیتی و اقتصادی خود

نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی نشان داده است که جامعه صهیونیستی در شرایط کنونی به شدت درباره آینده امنیتی، سیاسی و اقتصادی خودشان، نگران بوده و از رخدادهای آتی هراس دارند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی که نتایج آن از سوی کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شده، اسرائیلی ها درباره مسائل مهم پنج ماه اخیر به ویژه اصلاحات قضایی نتانیاهو و اعتراضات شدید علیه آن ابراز نظر کرده اند.

اسرائیل به بن‌بست رسیده است

در این نظرسنجی ۴۷ درصد از شرکت کنندگان وضعیت اقتصادی حاکم بر اسرائیل را «بد و بسیار بد» توصیف کرده اند.

این در حالی است که در نظرسنجی قبلی بنابر اعلام کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، تنها ۳۰ درصد از شرکت کنندگان وضعیت اقتصادی اسرائیل را «بد و بسیار بد» توصیف کرده بودند.

بنابر اعلام منابع عبری، افزایش شمار افرادی که از آینده اقتصادی خود به شدت هراس دارند بیانگر این واقعیت است که تنش های سیاسی در اراضی اشغالی، اثرات زیان‌باری بر جامعه صهیونیستی بر جا گذاشته و بحران های رژیم صهیونیستی را تشدید کرده است.

همچنین در بخش دیگری از این نظرسنجی ۴۶ درصد از شرکت کنندگان اعلام کرده اند که از آینده امنیتی خود به شدت نگران بوده و درباره آن هراس های جدی دارند. این در حالی است که در نظرسنجی قبلی تنها ۳۱ درصد از جامعه آماری صهیونیستی درباره آینده امنیتی خود بشدت ابراز نگرانی کرده بودند.

براین اساس، این شاخص مهم نیز بیانگر این واقعیت است که رژیم صهیونیستی در کنار بحران های سیاسی و اقتصادی نتوانسته تهدیدات امنیتی پیش روی خود را برطرف سازد امری که نگرانی های جامعه صهیونیستی را تشدید کرده است.

کد خبر: 1174631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =