شاه‌محمدی: پرسپولیس برابر سپاهان دچار بدشانسی شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برابر سپاهان عملکرد بدی نداشت و یک مقدار دچار بدشانسی شد وگرنه می توانست با حداقل امتیاز این بازی را به پایان برساند. به هرحال فوتبال از این بالا و پایین ها زیاد دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جمشید شاه‌محمدی با اشاره به آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: درست است که کسب امتیاز برابر سپاهان مسیر را برای قهرمانی این تیم هموارتر می کرد اما با وجود این باخت من هنوز تیم گل محمدی را یکی از شانس های قهرمانی در لیگ برتر می دانم.

شکایت سپاهان از حیدری و پرسپولیس

وی ادامه داد: پرسپولیس برابر سپاهان عملکرد بدی نداشت و یک مقدار دچار بدشانسی شد وگرنه می توانست با حداقل امتیاز این بازی را به پایان برساند. به هرحال فوتبال از این بالا و پایین ها زیاد دارد و ممکن است این اتفاق برای هر تیمی رخ بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با وجود شکست اخیر و ایجاد فاصله تا صدر جدول نیز گفت: درست است در حال حاضر پرسپولیس از صدر جدول فاصله گرفته اما این فاصله برای پرسپولیس قابل جبران است. سپاهان در بازی های بعدی اش امتیاز از دست می دهد و این موضوع به پرسپولیس کمک می کند تا با موفقیت در بازی های باقی مانده به صدر برسد. شاید این اتفاق در روز پایانی لیگ رخ بدهد و معادلات قهرمانی در این فصل در روز آخر مشخص شود.

مهاجم اسبق سرخ‌ها در خصوص مشکل اصلی این روزهای پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من در نوک حمله پرسپولیس هنوز مهره موردنظر و ایده آلش را ندارد. پریرا در این مدت در پرسپولیس نشان داده مهاجم معمولی است و هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. مهاجمان خوب بازی می کنند اما در ضربات آخر ضعف دارند. در این مدت هم هافبک ها به نوعی جور مهاجمان پرسپولیس را کشیده اند. 

شاه‌محمدی در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: در میان گزینه های داخلی که برای حضور روی نیمکت تیم ملی کاندیدا شدند، امیر قلعه نویی بهترین انتخاب محسوب می شد و برای او در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. او پیش از این در تیم ملی حضور داشته و ضمن اینکه تجربه حضور در لیگ برتر باعث شده احاطه و شناخت خوبی نسبت به پتانسیل فنی نیروهای فوتبالی ما داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد تیم ملی تاکید کرد: آرزوی همه ما این است که تیم ملی در تمامی عرصه های بین المللی موفق باشد اما تا زمانی که ابزار لازم و برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی صورت نگیرد نه تنها قلعه نویی بلکه هیچ مربی نمی تواند موفق باشد. در کارهای زیرساختی و تیم های پایه ضعیف هستیم و همین موضوع باعث شده سال های سال فوتبال ما نتواند از پتانسیل بالای خود بهره لازم را بگیرد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1174955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =