راه اندازی بازارچه صنایع خلاق در دانشگاه آزاد ایذه/ دانشجویان مستعد فرهنگی و هنری شناسایی می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه گفت: هدف اصلی راه اندازی بازارچه صنایع خلاق در دانشگاه، شناسایی و معرفی دانشجویان مستعد و خلاق در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری است

خسرو خیری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از ایذه بیان کرد: بازارچه صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه با محوریت دانشجویان دانشگاه از تاریخ ۱۰اسفند ماه ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرده و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. 10 تیم در این باارچه شرکت کرده‌اند که محصولات خود را در دسته‌ها و رشته‌های مختلف عرضه می‌کنند.

برای صنایع خلاق در بهار ۱۴۰۲ بازارچه فروش دایر می‌شود

وی ادامه داد: هدف اصلی راه اندازی این بازارچه در دانشگاه، شناسایی و معرفی دانشجویان مستعد و خلاق در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری است که فکر می‌کنم تا حدودی به اهداف خود رسیده باشد. در طول راه اندازی و فرایند برگزاری این بازارچه توانستیم خیلی از دانشجویان خلاق را در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری شناسایی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایذه خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ما برای مسائل فرهنگی دانشجویی حمایت و شناسایی از دانشجویان خلاق جهت برپایی و برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی هنری مثل برپایی این بازارچه که توانست مشارکت طیف‌های مختلف با نگاه‌های متفاوت و با سلایق متمایز را کنار هم قرار دهد. یکی از اصلی‌ترین مباحث ما در حوزه فرهنگی قطعا رویکرد بومی‌سازی مباحث فرهنگی و استفاده از خلاقیت عزیزان دانشجو در زمینه های فرهنگ بومی و ایرانی اسلامی است.
 
خیری‌زاده در پایان تصریح کرد:اگرچه متولی برپایی بازارچه صنایع خلاق، معاونت فرهنگی دانشجویی این واحد بود، اما بار اصلی بر دوش دانشجویان بوده که این چند روز در برپایی این بازارچه همکاری کامل را داشته‌اند.

خبرنگار: حسین مهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1174976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =