پروازها به ایران به زودی از سرگرفته می‌شود

معاون رئیس پارلمان بحرین بیان کرد که به زودی بدون اینکه تأخیری باشد، پروازها بین این کشور و ایران از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «عبدالنبی سلمان»، معاون رئیس پارلمان بحرین امروز سه شنبه گفت که پروازها بین این کشور و ایران به زودی از سر گرفته خواهد شد و تأخیر در کار نخواهد بود.

امیرعبداللهیان: تاکید بر صلح در منطقه از جمله توافقات ایران و ریاض بوده است/ توسعه روابط با کشورهای منطقه

او گفت که هیئت ایرانی که اخیرا به بحرین آمده بود، به این موضوع علاقه نشان داده است و از آن استقبال می‌کند. سلمان ادامه داد: در این دیدار  که چند روز پیش انجام شد، در مورد از سرگیری روابط بین دو کشور گفت‌وگوهای جدی و صریحی صورت گرفت.»

این نماینده پارلمان بحرین با بیان اینکه منامه در این خصوص هیچ گونه ملاحظه و تحفظاتی ندارد، گفت که در صورتی که ایران جدی باشد، این مسئله با موافقت از سوی بحرین انعکاس خواهد یافت و مورد قبول دولت و ملت کشورهای عربی قرار خواهد گرفت.

اخیرا بعد از احیای روابط بین ایران و عربستان سعودی، روابط بین تهران و منامه به سمت بهبود و احیا حرکت می‌کند.

در این راستا، الهام آزاد عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به بحرین برای شرکت در صد و چهل و ششمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی درباره دیدار هیئت پارلمانی کشورمان با مقامات بحرینی گفت: طی دیداری که در حاشیه اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی با  رئیس مجلس بحرین داشتیم، وی به ما اعلام کرد که در جلسات‌شان با دولت بحرین و بخصوص وزیر خارجه این کشور، موضوع از سرگیری روابط با ایران را پیگیری خواهد کرد.

همزمان با اعلام انجام مذاکرات بین تهران و منامه برای احیای روابط، نماینده پارلمان بحرین ضمن تأیید این مذاکرات، از تمایل کشورش برای بازکشایی سفارت و از سرگیری پروازها از منامه به فرودگاه‌های ایران خبر داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1175399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =