وضعیت جاده‌ها| ترافیک سنگین ورودی و خروجی گیلان در مسیر منجیل به رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک در ورودی و خروجی محور منجیل و رودبار سنگین است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، غلامعلی نیک فهم اظهارکرد: هم‌اکنون ترافیک در ورودی محور شرق گیلان رامسر به چابکسر نیز سنگین گزارش شده و وضعیت ترافیکی دیگر مسیرهای استان عادی و روان است.

وضعیت جاده‌ها| ترافیک سنگین در جاده کرج -چالوس

وی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار نصب شده در راه های ارتباطی استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۲۴ تا پایان روز پنجم فروردین ماه ، ۹۹۰ هزار و ۷۹۸ وسیله نقلیه وارد گیلان شده و ۷۴۶ هزار و ۹۱۹ مورد نیز از استان خارج شده است.

نیک فهم با بیان اینکه میزان ورودی خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد و میزان خروج از استان ۱۸ درصد افزایش یافت، افزود: بیشترین میزان ورودی از سمت آزاد راه قزوین به رشت با ۵۰۱ هزار و ۸۰۴ خودرو بوده و همچنین بیشترین میزان خروجی نیز از مسیر چابکسر به رامسر با ۲۷۵ هزار و ۶۷۴ خودرو ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی در گیلان بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان به جز محورهای ورودی و خروجی مربوط به مسیر امام زاده هاشم، تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۷۳۱ خودرو بوده است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =