ایلان ماسک پرفالورترین شخص در توییتر شد

باراک اوباما تا چندی پیش با ۱۳۳ میلیون و ۴۲ هزار و ۸۱۹ دنبال کننده پرفالورترین شخص در توییتر بود، اما به تازگی ایلان ماسک، مدیرعامل کنونی توییتر، این لقب را از آن خود کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ایلان ماسک با داشتن ۱۳۳ میلیون و ۶۸ هزار و ۷۰۹ دنبال‌ کننده، باراک اوباما را پشت سر گذاشت و پرفالورترین شخص توییتر شد. اختلاف این دو هم‌اکنون ۲۵ هزار و ۸۹۰ نفر است.

ایلان ماسک حتی قبل از اینکه توییتر را نیز بخرد، جزو پرطرفدارترین کاربران توییتر بود، ولی از ماه ژوئن ۲۰۲۲ مرز ۱۰۰ میلیون فالور را پشت سر گذاشت. به غیر از این، در چند ماه اخیر بالغ بر ۳۳ میلیون فالور دیگر جذب کرده و سلطان توییتر شده است.

ایلان ماسک به آرزوی دیرینه‌اش رسید/ سکان توییتر در دستان غول فضایی

او در صفحه خود توییت‌هایی با مضامین مختلف به اشتراک می‌گذارد و در واقع، اکانت او پل ارتباطی بین کسب‌وکارهای مختلف به شمار می‌رود و از آنجا که ماسک اعتقادی به روابط عمومی در شرکتش ندارد، اخبار شرکت‌هایش را در صفحه شخصی‌اش منتشر می‌کند.

او پیش‌تر در همین اکانت نظرسنجی‌های مهمی را هم برگزار کرده بود. برای مثال وی درباره فروش سهام تسلا یا رفع مسدودیت حساب کاربری دونالد ترامپ از مردم نظرخواهی کرده بود. ماسک همچنین در توییتی از کاربران پرسید که آیا باید از مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کند یا خیر که البته پاسخ بیشتر کاربران به این سوال مثبت بود. با این حال قرار است از این پس تنها کاربران تائید شده در نظرسنجی‌های توییتر رای بدهند.

کد خبر: 1176108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =